Όλο και πιο πολλοί είναι αυτοί που απευθύνονται σε εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων, ώστε η επιχείρησή τους ή απλώς κάποια τους ιδέα να γίνει πράξη και να αποκτήσει το κοινό της στον ψηφιακό κόσμο. 

Προτού, όμως, απευθυνθείτε στους ειδικούς του αντικείμενου, θα πρέπει να έχετε καταγράψει τους στόχους που θέλετε να επιτύχει η ιστοσελίδα σας, είτε αυτοί είναι στόχοι-πωλήσεις είτε απλώς υψηλή επισκεψιμότητα αναγνωστών. Η εταιρεία στην οποία θα απευθυνθείτε θα σας δώσει σωρεία επιλογών, ώστε να πετύχετε τους στόχους σας. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε το καταναλωτικό σας κοινό. Δηλαδή, ποιους επισκέπτες προτιμάτε. Εάν έχετε, για παράδειγμα, ένα κατάστημα με καλλυντικά, θα πρέπει να επιλέξετε το κοινό σας να είναι κατά κύριο λόγο οι γυναίκες. 

Οι ανταγωνιστές αποτελούν άλλη μία παράμετρο την οποία θα πρέπει να έχετε μελετήσει. Η εταιρεία στην οποία θα απευθυνθείτε θα σας δείξει τον τύπο marketing των ανταγωνιστών σας, ώστε να πετύχετε και εσείς κάτι ανάλογο και να βγείτε σε ακόμα καλύτερες θέσεις. 

Αυτό που είναι εξίσου σημαντικό και δεν θα πρέπει να ξεχάσετε να το αναφέρετε είναι ο προϋπολογισμός που διαθέτετε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας. Έτσι, η οικονομική πρότασή τους θα πρέπει να κυμαίνεται στο budget που έχετε εσείς επιλέξει. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος, θα πρέπει να τους δείξετε κάποια πρότυπα ιστοσελίδων που σας αρέσουν και θα θέλατε και το δικό σας website να έχει παρόμοια χαρακτηριστικά. 

Αφού συζητήσετε όλα αυτά με τους ειδικούς, ήρθε η ώρα να επιλέξετε και το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου της ιστοσελίδας σας. To WordPress αποτελεί την πιο δημοφιλή επιλογή και είναι πολύ εύχρηστο ως προς τη χρήση του. Αξίζει να αναφερθεί πως το 30% των ιστοσελίδων αυτήν τη στιγμή στο Διαδίκτυο είναι κατασκευασμένες με WordPress. 

Το CMS αυτό δεν προτείνεται μόνο ως προς την ευχρηστία του, αλλά και ως προς τη φιλικότητα προς το SEO. Η κατασκευή ιστοσελίδων και η διαμόρφωσή τους δεν στοχεύουν μόνο στην άρτια τελική εικόνα που θα δει ο χρήστης, αλλά και στη δημιουργία μια σελίδας η οποία είναι ικανή να ανέβει σε υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό ακριβώς προσφέρει το WordPress. 

Προώθηση ιστοσελίδων

Το SEO -η προώθηση ιστοσελίδων– αποτελεί ένα ξεχωριστό κομμάτι που καλό είναι να αναλύσουμε. Μια ιστοσελίδα, ένα e-shop χωρίς προώθηση δεν θα έχει κοινό – συνεπώς δεν θα φέρει τις αναμενόμενες πωλήσεις. Η ιστοσελίδα σας θα βρεθεί χαμένη, ανάμεσα σε εκατομμύρια άλλες ιστοσελίδες του Διαδικτύου. 

Πώς θα ξεχωρίσετε; Με καλή προώθηση ιστοσελίδων, ώστε η σελίδα να ανέβει με λέξεις-κλειδιά, σε υψηλή κατάταξη, στις μηχανές αναζητήσεις. Τι χρειάζεται να διαθέτει το site; Πολλά και κατανοητά κείμενα, τα οποία θα πρέπει να είναι αρκετά μεγάλα, δηλαδή άνω των 500 λέξεων το καθένα. Τα κείμενα αυτά θα πρέπει να διαθέτουν τις λέξεις-κλειδιά με τις οποίες θα θέλετε να εμφανίζεστε στην Google. 

Τα E-shop, για παράδειγμα, θα πρέπει να φέρουν τις λέξεις-κλειδιά, στα σωστά σημεία και να διαθέτουν μια κατηγορία blog, ώστε να εντάσσονται εκεί κάποια άρθρα που να σχετίζονται με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. 

Η προώθηση των ιστοσελίδων απαιτεί χρόνο. Δεν αποτελεί εύκολη διαδικασία, ειδικά όταν οι αντίπαλοι είναι αρκετοί. Επίσης, οι λέξεις-κλειδιά δεν θα ανέβουν όλες το ίδιο χρονικό διάστημα σε υψηλή κατάταξη. Για παράδειγμα, η λέξη «οικονομικά παπούτσια» θα χρειαστεί μεγαλύτερη προώθηση από τη λέξη-κλειδί «κολιέ με ελαφρόπετρα» και αυτό διότι ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός. 

Το κόστος της προώθησης ιστοσελίδων δεν θα πρέπει να σας φοβίζει, καθώς από τη δουλειά που θα κάνουν οι SEO manager θα κριθεί η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Το κόστος βασίζετε πάντα στο χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί ώστε να ανέβει σε υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, το website σας. 

Εφόσον έχετε επιλέξει και το CMS και οι έμπειροι προγραμματιστές προχωρούν ως προς την υλοποίηση του έργου, εσείς θα πρέπει να αποκτάτε σταδιακά γνώσεις, ώστε να μπορέσετε να συντηρήσετε την ιστοσελίδα σας. 

Ακόμα και εάν την προώθηση της και το Digital Marketing το έχουν αναλάβει οι τεχνικοί της εταιρείας, θα πρέπει να είστε και εσείς σε θέση να προσθέτετε περιεχόμενο ή να κάνετε κάποιες αλλαγές. 

Θα πρέπει να έχετε κατά νου πως, όταν η ιστοσελίδα είναι έτοιμη και πλέον βρίσκεται σε στάδιο προώθησης, οι ειδικοί ενδεχομένως θα χρειαστούν τη βοήθειά σας. Για αυτό θα πρέπει να είστε σε θέση να εντάξετε και εσείς περιεχόμενο, εφόσον σας ζητηθεί ή να αντικαταστήσετε κάποιες εικόνες. 

Επίσης, θα πρέπει να είστε σε θέση να διαχειρίζεστε μόνοι σας την πυκνότητα στις λέξεις-κλειδιά ενός κειμένου που ίσως θα θέλετε να γράψετε εσείς, καθώς επίσης και την εισαγωγή μετα-περιγραφής, κ.τ/.λ.

Η κατασκευή ιστοσελίδων δεν αποτελεί μια εύκολη διαδικασία, ειδικά όταν πρόκειται για e-shop, καθώς πάνω σε αυτήν στηρίζετε ένα μέρος των εσόδων της επιχείρησης. Η καλή συνεργασία προγραμματιστών, SEO manager και πελάτη, αποτελεί εγγύηση μια ορθής και αποτελεσματικής λειτουργίας μια ιστοσελίδας.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης