Συγκριτικά με τις προηγούμενες εβδομάδες και παρά το γεγονός ότι υπήρξαν διάφορες αργίες παγκοσμίως, βελτιωμένος ήτανε ο τομέας των αγοραπωλησιών τόσο στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου όσο και στα δεξαμενόπλοια.

Ακολουθεί η δραστηριότητα στον τομέα των αγοραπωλησιών για την εβδομάδα που πέρασε.

Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:

Στα Capes, το ‘REGENA N’ 180.227 DWT (2006 – Imabari) πουλήθηκε πάνω από $ 33 εκ.

Στα Kamsarmax, το ‘NEWLEAD GUJURAT’ 79.224 DWT (2011 – Cosco Dalian) αγοράστηκε

από Έλληνες σε πλειστηριασμό στα $ 22,4 εκ.

Στα Panamax είχαμε 2 en-bloc πράξεις. Το ‘VOGETRADER’ 72.195 DWT και το

‘VOGEVOYAGER’ 72.171 DWT και τα 2 χτισμένα το 1996 στα ναυπηγεία της Hitachi Zosen

αγοράστηκαν en-bloc από Τούρκους στα $ 21 εκ. Η άλλη en-bloc πράξη ήτανε τα ‘VOGE PRESTIGE’

και το ‘VOGE PROSPERITY’ και τα δύο 75,100 DWT το κάθε ένα χτισμένα το 1996 και τα δύο στην

Burmeister & Wain τα οποία πουλήθηκαν στην συνολική τιμή των $ 17 εκ.

 Το overage Handy ‘SIAM SAPHIRE’ 27.652 DWT (1986 – Mitsubishi) πουλήθηκε σε Κινέζους

στα $ 3,08 εκ.

Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:

 Στα Suezmax, τα ‘NAUTIC’ 150.812 DWT και το ΄NAVIGA’ 150.841, χρονολογίας 1998 και

χτισμένα στην NKK και τα δύο, πουλήθηκαν en-bloc σε Έλληνες στα $ 31 εκ.

Στα Aframax, το ‘BUNGA KELANA SATU’ 105.884 DWT (1997 – Hyundai) αγοράστηκε από

Έλληνες χαμηλότερα από $ 9 εκ. και το ‘TAIYOH’ 95.666 DWT (1997 – Imabari) πουλήθηκε στα $ 9,5 εκ.

Στα MR, το ‘JAG PRADIP’ 45.684 DWT (1996 – Hanjin) ενώ η πράξη έχει επιβεβαιωθεί, δεν

έχουν γίνει ακόμη γνωστά σε ποιους πουλήθηκε και σε ποιά τιμή.

marinews

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης