Οι τελευταίες γενιές του Golf, συμπεριλαμβανομένης και της νεότερης που θα έρθει τους επόμενους μήνες στη χώρα μας, έχουν λάβει ιδιαίτερα αρνητικές κριτικές για τη συντηρητική και όμοια, σε κάθε περίπτωση, σχεδίασή τους. Η VW δεν προσφέρει τίποτα το νέο στο design, κάτι που ξενίζει αρκετούς. Η γερμανική εταιρεία όμως και πιο συγκεκριμένα ο αρχισχεδιαστής, Walter de Silva, έχουν άλλη άποψη.

Το Golf είναι σαφώς το πιο εμπορικό μοντέλο σε όλη την Ευρώπη. Παρότι την τελευταία δεκαετία έχουν λανσαριστεί τρεις γενιές και όλες είναι όμοιες αισθητικά, οι καταναλωτές συνεχίζουν να το προτιμούν και να το θεωρούν το καλύτερο στην κατηγορία του, όπως προκύπτει από τις πωλήσεις. Και αυτό αναμφισβήτητα είναι στα υπέρ της VW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο αρχισχεδιαστής Walter de Silva θέλησε να υπεραμυνθεί της επιλογής διατήρησης της κλασικής σχεδίασης και στην 7η γενιά, λέγοντας ουσιαστικά ότι δεν μπορείς να αλλάξεις την ταυτότητα ενός αυτοκινήτου, ενώ πουλάει. «Η ασφάλεια στον σχεδιασμό είναι αυτό που επιζητούμε περισσότερο. Πέρασαν οι εποχές του εντυπωσιασμού. Το αυτοκίνητο διατηρεί την καλύτερη μεταπωλητική αξία και αυτό είναι το σημαντικότερο. Αυτός είναι ο σκοπός μας» τόνισε χαρακτηριστικά ο de Silva.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης