του Νίκου Βιτσιλάκη

Εξελίχθηκε παρέα με το επίσης πρωτότυπο και ξεκάθαρα αγωνιστικό 450 Rally και αυτό σημαίνει πως στόχος του είναι να μπει στους αγώνες και να πρωταγωνιστήσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολύ πιο κοντά στην παραγωγή από αυτό που φαντάζεστε, το πιο πιθανό είναι να δούμε το 790 Adventure R στις βιτρίνες σε λιγότερο από έναν χρόνο. Θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 105Hp του νέου Duke 790, που είναι ο πρώτος δικύλινδρος εν σειρά στην ιστορία του αυστριακού εργοστασίου. Η μοτοσυκλέτα θα ζυγίζει λιγότερο από 170 κιλά στην απλή της μορφή, ενώ στην αντίστοιχη αγωνιστική οι αριθμοί σε ιπποδύναμη και βάρος θα είναι αρκετά διαφοροποιημένοι προς τα πάνω και προς τα κάτω αντίστοιχα.

Η ΚΤΜ δεν κάνει πειραματισμούς με τα μοντέλα που παρουσιάζει και αφού αφήσει το R να ταλαιπωρείται σε σκληρά χωμάτινα ράλι, αποδεικνύοντας την ικανότητα και την αξιοπιστία του, θα προχωρήσει στην παραγωγή και της άνευ R έκδοσης, με περισσότερο ασφάλτινα χαρακτηριστικά αλλά πάντα περιπετειώδη χαρακτήρα. ​Θα ακολουθήσει και έκδοση με περισσότερο ασφάλτινο χαρακτήραΜια έκδοση που δεν θα την παίρνουν μόνον οι έχοντες χωμάτινες ορέξεις αλλά και όλοι οι υπόλοιποι αναβάτες που αρέσκονται στη γενικότερη χρήση, ακόμα και στα ταξίδια με δύο άτομα και αποσκευές. Αναβάτες που δεν επιθυμούν την κτηνώδη δύναμη και τον περίσσιο όγκο, ψάχνοντας κάτι ελαφρύτερο, περισσότερο ευέλικτο και ευκολο-οδήγητο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Αυστριακός κατασκευαστής δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το πρωτότυπο, παρά μόνο δεσμεύτηκε για ένα τελικό προϊόν στα πρότυπα που τη χαρακτηρίζουν. Για μια μοτοσυκλέτα με κορυφαίες επιδόσεις και περιφερειακά από τα καλύτερα ράφια των καλύτερων οίκων.

Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το Adventure R σε πλήρη δράση παρέα με το 450 Rally:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης