Του Λουκά Παπαλάμπρου

Σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε για τους οδηγούς της Ευρώπης. Ανήκει στα compact SUV, τροφοδοτείται από το νέας γενιάς υβριδικό σύστημα της Toyota, είναι τετρακίνητο και εξοπλίζεται με τα πιο προηγμένα συστήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ολοκαίνουριο Yaris Cross ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα, με την Toyota να δίνει στη δημοσιότητα όλες τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου, τα πακέτα εξοπλισμού και τις τιμές.

 

Σε προνομιακή τιμή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υβριδικό και τετρακίνητο.

Το Yaris Cross ξεκινά από τα 17.300 ευρώ στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 125 ίππων και από τα 20.150 ευρώ στην υβριδική. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να κλείσουν την παραγγελία από σήμερα κιόλας, με τις παραδόσεις να προγραμματίζονται προς τα τέλη του καλοκαιριού ή τον Σεπτέμβριο.

Η κατασκευή του γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Γαλλία (TMMF), στην ίδια γραμμή παραγωγής με το Yaris. Βασίζεται στην πλατφόρμα GA-B, διασφαλίζοντας υψηλό επίπεδο αντοχής του αμαξώματος και ισορροπημένο πλαίσιο.

Κάτω από το καπό βρίσκεται το hybrid electric σύστημα 1.5 λίτρου της Toyota απόδοσης 116 ίππων. Το υβριδικό σύνολο διακρίνεται για την υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και την εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Η θερμική απόδοση του κινητήρα φτάνει στο 40%, υπερέχοντας έναντι εφάμιλλων κινητήρων diesel. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 103 γρ./χλμ. ΤΤο μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,18 μέτρα

Στα πλεονεκτήματα του μοντέλου είναι το σύστημα τετρακίνησης – μοναδικό χαρακτηριστικό στην κατηγορία του για hybrid electric. Το AWD-i παρέχει πρόσθετη ευστάθεια και ελκτική πρόσφυση στην καθημερινή οδήγηση και σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής.

Το σύστημα κατανέμει τη ροπή στον πίσω άξονα κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση. Σε κανονικές συνθήκες, το Yaris Cross χρησιμοποιεί εμπρόσθια κίνηση (FWD), αλλά όταν ανιχνεύονται συνθήκες χαμηλού συντελεστή πρόσφυσης, ενεργοποιείται αυτόματα η τετρακίνηση.

Παράδειγμα, στο βρεγμένο πλακόστρωτο, σε έντονη βροχόπτωση, στο βρεγμένο ή συμπαγές χιόνι ή στην άμμο.

Η προσθιοκίνητη έκδοση με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λίτου και ισχύ 125 ίππων, συνδυάζεται με μηχανικό εξάρι κιβώτιο ή το αυτόματο e-CVT.

 

Αυθεντικό μικρό SUV

Ποιοτικό, πρακτικό και άκρως σύγχρονο το εσωτερικό.

Το Yaris Cross έχει το ίδιο μεταξόνιο (2.560 χλστ.)  με το κανονικό Yaris, αλλά είναι κατά 240 χλστ. μακρύτερο, διασφαλίζοντας περισσότερο εσωτερικό χώρο. Η απόσταση από το έδαφος είναι 30 χλστ. μεγαλύτερη και το όχημα είναι ψηλότερο και φαρδύτερο κατά 90 και 20 χλστ. αντίστοιχα.

Η Toyota δημιούργησε ένα αυθεντικό SUV μικρότερου μεγέθους, προσφέροντας στους πελάτες την υψηλότερη θέση οδήγησης, πρακτικότητα και ευρυχωρία  που επιθυμούν σε ένα compact όχημα.

Η πίσω πόρτα ανοίγει ηλεκτρικά, ένα ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτηριστικό όταν είστε φορτωμένοι. Το δάπεδο του πορτμπαγκάζ ρυθμίζεται καθ’ ύψος και μπορεί να χωριστεί στα δύο, παρέχοντας επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Επίσης, υπάρχει ένα ευέλικτο σύστημα ιμάντων για την ασφάλιση αντικειμένων, ώστε να μην μετατοπίζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε ποσοστό 40:20:40, προσφέροντας τη δυνατότητα στον οδηγό να διαμορφώνει ανάλογα με τις ανάγκες τον χώρο αποσκευών.

 

Δείτε τις εκδόσεις εξοπλισμού

 

Και τον τιμοκατάλογο

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τι ελαστικά φοράει το νέο Toyota Yaris Cross;

Ήρθε στην Ευρώπη το 7θέσιο SUV της Toyota

Η Toyota ετοιμάζει hypercar με 1.000 ίππους

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης