Ρεπορτάζ: Σωτήρης Σκουλούδης

Σε μία λαμπερή εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης γιόρτασε η Ryanair τον έναν χρόνο επιτυχημένης παρουσίας της στη χώρα μας, κατά τον οποίο, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, εξυπηρέτησε περισσότερους από 1,8 εκατομμύριο επιβάτες, οι οποίοι μεταφέρθηκαν με πρωτοφανείς φθηνές τιμές σε 13 προορισμούς από την Αθήνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τον ανταγωνισμό μεταξύ των επίγειων και των αεροπορικών μεταφορών να γέρνει πια υπέρ των δεύτερων, και μάλιστα… σε ποσοστό εξοικονόμησης χρημάτων που φθάνει και το 90% (δεδομένου ότι το κόστος της πτήσης Αθήνα-Θεσσαλονίκη κοστίζει από 20 ευρώ, ενώ με το Ι.Χ. ξεπερνάει τα 200 ευρώ), οι Έλληνες, στην περίοδο της οικονομικής κρίσης έχουν αγκαλιάσει τη νέα αεροπορική εταιρία, ενώ τα στελέχη της διαβλέπουν τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης στη χώρα μας, με την προσδοκία μέχρι το νέο έτος να διπλασιάσουν το εξυπηρετούμενο επιβατικό κοινό.

Ο διευθυντής Marketing και Πωλήσεων της Ryanair, John Alborante, εξήγησε τους λόγους της επιτυχίας σε αποκλειστική του συνέντευξη στο zougla.gr:

«​Υπήρξε μια ενδιαφέρουσα ανταπόκριση και ενθουσιασμός από τους Έλληνες πολίτες, που μπορούν να ταξιδέψουν είτε εντός της χώρας είτε εκτός με προσιτές και λογικές τιμές»
«Η επιτυχία αυτή προέκυψε από δύο βασικούς παράγοντες: Πρώτα από όλα οι τουρίστες, οι οποίοι προσελκύονται περισσότερο από αεροπορικούς προορισμούς που μπορούν να προσεγγίσουν με εισιτήρια χαμηλού κόστους, όπως αυτά της Ryan Air, και από την άλλη πλευρά υπήρξε μια ενδιαφέρουσα ανταπόκριση και ενθουσιασμός από τους Έλληνες πολίτες, που μπορούν να ταξιδέψουν είτε εντός της χώρας είτε εκτός με προσιτές και λογικές τιμές. Γνωρίζουμε σαφώς ότι η Ελλάδα τώρα δεν διανύσει μια θετική ως προς τον οικονομικό τομέα περίοδο, επομένως όταν οι πολίτες έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν με ιδιαίτερα φτηνά εισιτήρια, να γνωρίσουν τον κόσμο, να επισκεφτούν συγγενείς , με έναν βολικό τρόπο, τότε όλα αρχίζουν να κινούνται»…

Ο διευθυντής Marketing και Πωλήσεων της Ryanair, John Alborante

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πώς επιτυγχάνονται όμως αυτές οι χαμηλές τιμές στις πτήσεις;

​«Χρησιμοποιούμε μόνο έναν τύπο αεροπλάνου και αυτό σημαίνει ότι οι τιμές μπορεί να είναι περισσότερο ανταγωνιστικές. Κάνουμε μεγάλες παραγγελίες αεροσκαφών. Στην παρούσα στιγμή έχουμε παραγγείλει 380 αεροπλάνα, επομένως όταν κάνει κανείς παραγγελίες αυτού του μεγέθους, οι τιμές μπορεί να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές»«Είναι ένας συνδυασμός πολλών διαφορετικών παραγόντων. Βασικά και πρώτα από όλα χρειάστηκε ένας εξορθολογισμός των επιχειρήσεων. Μειώσαμε στο έπακρο τα υπερβάλλοντα κόστη. Χρησιμοποιούμε μόνο έναν τύπο αεροπλάνου και αυτό σημαίνει ότι οι τιμές μπορεί να είναι περισσότερο ανταγωνιστικές. Κάνουμε μεγάλες παραγγελίες αεροσκαφών. Στην παρούσα στιγμή έχουμε παραγγείλει 380 αεροπλάνα, επομένως όταν κάνει κανείς παραγγελίες αυτού του μεγέθους, οι τιμές μπορεί να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές.

Η συντήρηση επίσης μπορεί να είναι πολύ ανταγωνιστική καθώς όλοι δουλεύουν πάνω σε έναν τύπο αεροσκάφους και άρα μπορούν να διαχειριστούν πολλά αεροπλάνα.  Ύστερα, τα μέλη του πληρώματός μας μπορούν να εργαστούν σε οποιοδήποτε δρομολόγιο χωρίς να αντιμετωπίσουν προβλήματα. Οι πιλότοι μπορούν να οδηγήσουν όλα μας τα αεροσκάφη χωρίς προβλήματα. Μιλάω άρα για στερεά βελτιστοποίηση της κατάστασης. Όλα αυτά βοηθούν να μειωθούν τα έξοδα αρκετά.

Έπειτα, προφανώς ένας άλλος παράγοντας είναι το γεγονός ότι είμαστε μια αεροπορική που παρέχει τα απολύτως απαραίτητα. Παρόλο που το τελευταίο διάστημα έχουμε βελτιωθεί ως προς την παροχή υπηρεσιών –δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής θέσης, επιβίβαση προτεραιότητας, fast-track- όμως αυτές είναι επιπρόσθετες υπηρεσίες.

Εάν κάποιος επιθυμεί να ταξιδέψει από το σημείο Α στο σημείο Β, χωρίς να επιθυμεί επιπρόσθετες υπηρεσίες, του προσφέρουμε το χαμηλότερο εισιτήριο. Εάν θέλει επιπλέον παροχές, πρέπει να πληρώσει λίγο παραπάνω για την απολαβή τους. Αυτή είναι η βασική πολιτική της Ryan Air. Και για αυτό, είμαστε πεπεισμένοι υπό μία έννοια, ότι η αύξηση των τουριστών στην Ελλάδα οφείλεται εν μέρει και στη δραστηριοποίηση της Ryan Air στη χώρα τον τελευταίο χρόνο».

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη John Alborante:

Ιωάννα Παπαδοπούλου, υπεύθυνη επικοινωνίας του ΔΑΑ: «Η Ryanair καθιερώνεται στη συνείδηση του επιβατικού κοινού»

Παρόμοια εικόνα για την παρουσία της Ryanair στους ελληνικούς ουρανούς έχει και η υπεύθυνη επικοινωνίας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου. «Η Ryanair έχει το 15% της επιβατικής κίνησης στη χώρα μας και περιμένουμε στο μέλλον να δούμε ακόμα περισσότερα δρομολόγια. Το χειμώνα ξέρουμε ότι θα προστεθεί ακόμα ένας προορισμός. Ξέρουμε ότι υπάρχει ένα μεγάλο μερίδιο επιβατών που δεν θα ταξίδευε, αν δεν ίσχυε η συγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Οι Travel Bloggers της Ελλάδας πετούν με Ryanair

H Μαρίσα Τεχάδα και η Έλενα Σέργκιεβα ίδρυσαν το πρώτο δίκτυο ταξιδιωτών blogger στη χώρα, το Travel Bloggers Greece, δηλαδή ένα δίκτυο ταξιδιωτών που γράφει στο διαδίκτυο και κρατά επαγγελματικά και ηθικά στάνταρντ σε υψηλά επίπεδα. «Είμαστε συγγραφείς, είμαστε φωτογράφοι, απασχολούμαστε ιδιαίτερα στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, οπότε συνδυάζουμε τα ταλέντα μας. Είμαστε ένας επαγγελματικός οργανισμός και αυτός βασικά είναι ο στόχος μας, να προωθήσουμε την Ελλάδα. Πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή χρονική συγκυρία να γίνει αυτό», δηλώνουν ενθουσιασμένες στο φακό του zougla.gr. 

Για να μπορούν να ταξιδεύουν συχνά και σε πολλά μέρη, οι bloggers αναζητούν τις καλύτερες προσφορές ταξιδιών. «Σίγουρα, πρέπει να ψάχνουμε τα κόστη, αναζητούμε τον συνδυασμό προσιτών τιμών και ποιότητας. Για αυτό άλλωστε και η Ryan Air αποτελεί την πρώτη επιλογή για πολλά από τα μέλη μας, καθώς όλοι, ασχέτως εάν είναι Travel Blogger ή όχι, ψάχνουμε τον καλύτερο δυνατό τρόπο να μεταβούμε στον προορισμό μας. Και νομίζω είναι σημαντικό που η Ryan Air το παρέχει αυτό και είμαστε χαρούμενοι που ήμαστε εδώ για να γιορτάσουμε τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της εταιρίας στην Ελλάδα», επισημαίνουν.

Γνωρίστε τις ιδρύτριες του Travel Bloggers Greece!
 

Γενέθλια με προσφορές ναύλων

Η Ryanair, γιόρτασε τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της στην Αθήνα, ανακοινώνοντας προσφορά ναύλων από 19.99€ στα δρομολόγια από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ρόδο και Πάφο. Οι πελάτες της Ryanair μπορούνε να επιλέξουνε ανάμεσα από 13 δρομολόγια από την Αθήνα αυτόν τον χειμώνα, προς: ΒαρσοβίαΜοντλίν, Βερολίνο Schönefeld, Βουδαπέστη, Βρυξέλλες Σαρλερουά , Θεσσαλονίκη, Λονδίνο Στάνστεντ, Μιλάνο Μπέργκαμο, Μπρατισλάβα, Πάφο, Ρόδο, Ρώμη Τσιαμπίνο, Σαντορίνη και Χανιά. Παράλληλα, μπορούνε να επωφεληθούν από αριθμημένες θέσεις, δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή, μειωμένες χρεώσεις, νέα ιστοσελίδα και ολοκαίνουργια εφαρμογή με mobile κάρτες επιβίβασης καθώς και από τις νέες μας υπηρεσίες FamilyExtra και BusinessPlus, οι οποίες καθιστούν την Ryanair ως την ιδανική επιλογή για οικογένειες, επαγγελματίες και ταξιδιώτες αναψυχής.

Οι συγκεκριμένοι χαμηλοί ναύλοι της Ryanair, ξεκινούν από 19.99€ και αφορούν δρομολόγια από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ρόδο και Πάφο και είναι διαθέσιμοι προς κράτηση μέχρι την Δευτέρα, 1η Ιουνίου, για ταξίδια τον Ιούνιο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης