Με περισσότερα από 100 πλοία μεταφοράς υγροποιημένων αερίων υπό κατασκευή στις ναυπηγικές κλίνες της Ασίας ήταν φυσικό επόμενο να διατυπωθούν φόβοι ότι η ενδεχόμενη υπερπροσφορά τονάζ θα ρίξει τις τιμές, δεδομένου ότι υφίσταται ήδη στόλος μεγαλύτερος των 500 πλοίων με τις συγκεκριμένες δυνατότητες. Το προσεχές διάστημα θεωρείται σίγουρο ότι θα εμφανιστούν στοιχεία αναλύσεων για τις δυνατότητες της διεθνούς αγοράς, το τονάζ και άλλα.

Ωστόσο αξίζει να υπενθυμιστεί ότι για μία ακόμη φορά ο ελληνικός εφοπλισμός διείδε την αναγκαιότητα εκπαίδευσης του ναυτεργατικού δυναμικού για τις συγκεκριμένες κατηγορίες πλοίων καθώς απαιτούνται ειδικές δεξιότητες, πολλές εκ των οποίων οφείλονται στις τεχνολογίες που συσσωματώνονται στα πλοία αυτά.

Μάλιστα με βάση σχεδόν τα προ διετίας δεδομένα έχει προσδιοριστεί και ο αναγκαίος αριθμός καταρτισμένου ναυτεργατικού δυναμικού, γεγονός που είχε έρθει να προστεθεί στις συζητήσεις περί την εκπαίδευση και τη ροή παραγωγής στελεχών με υψηλή κατάρτιση αφού οι ρυθμοί ανανέωσης του παγκόσμιου στόλου συνεχίζουν.

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης