Η κόκκινη ολοστρόγγυλη αρένα που έστησε σαν σκηνικό της παράστασης “ΜΗΔΕΙΑ” ο Διονύσης Φωτόπουλος, ταίριαξε απόλυτα με όλα όσα διαδραματίστηκαν τόσο εντός όσο και εκτός της σκηνής του αρχαίου θεάτρου, αφού αποδοκιμασίες, σφυρίγματα, γιουχαΐσματα και φωνές τράβηξαν την προσοχή στο προτελευταίο Σαββατοκύριακο του Φεστιβάλ Επιδαύρου.
Η πρεμιέρα της Παρασκευής (αλλά και η παράσταση του Σαββάτου) δεν κύλησε ομαλά για την συμπαραγωγή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και του Ελληνικού Φεστιβάλ. Το σκηνοθετικό εγχείρημα του Ανατόλι Βασίλιεφ, διάρκειας 3,5 ωρών, προκάλεσε την έντονη αντίδραση του κοινού, που εκδηλώθηκε με σφυρίγματα και αποδοκιμασίες.
Η αντίδραση αυτή εκδηλώθηκε λίγο μετά την εμφάνιση της Αγγέλου (Αγλαϊας Παππά) που περιγράφει στους θεατές τι συνέβη, όταν τα “δώρα” της Μήδειας έφτασαν στην Γλαύκη.
Τη στιγμή εκείνη βγήκε από τον Χορό η Αλεξία Καλτσίκη, πήγε πλάι στην Αγγέλου, εκφωνώντας το ίδιο κείμενο στα γαλλικά, ενώ την ίδια κίνηση (ξεφεύγοντας από τον Χορό) ακολούθησε και ο Βασίλης Κουκαλάνι εκφωνώντας το κείμενο στα αγγλικά. Αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί ένα τρίο με φωνές που μπλέκονταν η μία με την άλλη, χωρίς να βγαίνει κάποιο νόημα.
Από τη στιγμή αυτή και έπειτα οι αποδοκιμασίες έγιναν πολύ έντονες και εκφράσεις όπως “αίσχος” και “ντροπή” ακούστηκαν τόσο από τις πρώτες σειρές όσο και από το άνω διάζωμα του αρχαίου θεάτρου, ενώ παρατηρήθηκε και η αποχώρηση αρκετών διαμαρτυρόμενων θεατών.
Η συνέχεια δεν ήταν ευχάριστη για τους συντελεστές της παράστασης αφού, γέλια, ειρωνικά σχόλια και χειροκροτήματα ακούγονταν μέχρι το τέλος της. Παρ’ όλα αυτά υπήρχαν και αυτοί που ήθελαν να την παρακολουθήσουν φωνάζοντας “σσς” και στο τέλος χειροκρότησαν αναφωνώντας “μπράβο”, θέλοντας να δείξουν την συμπαράσταση τους στην προσπάθεια των ηθοποιών και ιδιαίτερα στην Λυδία Κονιόρδου.

