Η νέα γενιά του βασικού μοντέλου της σειράς «Χ» είναι πλέον γεγονός, με την βαυαρική φίρμα να ανακοινώνει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου και τους κινητήρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η καινούργια Χ1 χαρακτηρίζεται από την BMW ως αυτοκίνητο κατηγορίας Sports Activity Vehicle (SAV) και όχι ως compact crossover. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, έχει πιο δυναμική και ελκυστική εικόνα, υιοθετώντας πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από τις μεγαλύτερες X3 και X5.

Το μήκος του αμαξώματος είναι ελαφρώς μικρότερο ( 4.439 χλστ.), σε αντίθεση με το πλάτος και το ύψος που έχουν μεγαλώσει, φθάνοντας τα 1.821 και 1.598 χλστ., αντίστοιχα. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην εκμετάλλευση των διαθέσιμων χώρων στο εσωτερικό, με την εταιρεία να αναφέρει πως τα εμπρός καθίσματα είναι τοποθετημένα πιο ψηλά κατά 36 χλστ., τα πίσω κατά 64 χλστ., με το χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί από τα 37 στα 64 χλστ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η καμπίνα έρχεται αυτούσια από την 2-Series Active Tourer, συνδυάζοντας την κομψότητα, με την πολυτέλεια και την υψηλή ποιότητα κατασκευής. Προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Sport Line, xLine και M Sport), έχοντας οθόνη 6,5 ιντσών στην κεντρική κονσόλα που ενσωματώνει το σύστημα πολυμέσων, υφασμάτινες ή δερμάτινες επενδύσεις, μεταλλικά, αλουμινένια ή ξύλινα διακοσμητικά.

Φυσικά, από την γκάμα δεν λείπουν όλα τα προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως τα head-up display, Active Cruise Control (με Stop & Go), Lane Departure Warning, Traffic Jam Assistant, Collision Warning και Pedestrian Warning με City Braking.

Σε πολύ υψηλά επίπεδα κινείται και το πορτμπαγκάζ, με την χωρητικότητα να είναι στα 505 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων να αυξάνεται στα 1.550 λίτρα. Όσο για την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, ανέρχεται στα 183 χλστ.

Η εμπορική πορεία της Χ1 θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο και θα είναι διαθέσιμη με ένα δίλιτρο κινητήρα βενζίνης σε δύο εκδόσεις ισχύος (192 και 231 ίππους) και ένα δίλιτρο diesel σε τρεις εκδόσεις ισχύος (150, 190 και 231 ίππους). Φυσικά, δεν λείπει το σύστημα τετρακίνησης xDrive, με τα μοτέρ να συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με το αυτόματο 8άρι Steptronic.

Οι πιο ενδιαφέρουσες και οικονομικές εκδόσεις θα λανσαριστούν τον Νοέμβριο. Πρόκειται για τις X1 sDrive16d και X1 sDrive18i, οι οποίες τροφοδοτούνται από τους τρικύλινδρους κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης 1.5 TwinPower Turbo, αποδίδοντας 116 και 136 ίππους, αντίστοιχα.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης