Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Peugeot αποκάλυψε το E-208 GTi στον φετινό 24ωρο αγώνα Le Mans στη Γαλλία, επαναφέροντας το θρυλικό σήμα στη γκάμα της μετά από έξι χρόνια απουσίας και χρησιμοποιώντας το για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Το e-208 βασίζεται σε μια έκδοση της πλατφόρμας e-CMP Stellantis που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα όπως το Fiat 600 και η Alfa Romeo Junior, και έτσι δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το e-208 GTI μοιράζεται πολλά με την γρήγορη ηλεκτρική έκδοση αυτών των αυτοκινήτων, το Abarth 600e Scorpionissima και την Alfa Romeo Junior Veloce.

Παίρνει τον ίδιο μονό ηλεκτροκινητήρα που στέλνει 280 άλογα και 345 Nm ροπής στους μπροστινούς τροχούς, αν και η Peugeot υπόσχεται ένα μικρό πλεονέκτημα απόδοσης, λέγοντας ότι το GTI φτάνει στα 100χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, αντί για τα 5,9 δευτερόλεπτα που χρειάζονται Alfa και Abarth. Η τελική είναι στα 180χλμ./ώρα.

Η μπαταρία είναι 54 kWh και προσφέρει 350χλμ. με την εταιρία να υπόσχεται φόρτιση 20-80% σε κάτω από 30 λεπτά.
Οπτικά, το μοντέλο φαίνεται από μακριά πως είναι GTi έχοντας δυναμικό παρουσιαστικό και χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 30χλστ. αλλά και φαρδύτερα μετατρόχια, την ώρα που υπάρχουν νέα ελατήρια, πίσω αντιστρεπτική δοκός και αμορτισέρ με υδραυλικά στοπ.

Του διευρυμένους θόλους των τροχών γεμίζουν 18άρες ζάντες, με τρυπητό στρογγυλό σχεδιασμό που παραπέμπει στο 205 GTi, την ώρα που τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Sport Cup 2 σε διάσταση 215/40.

Η εξωτερικό κόκκινη πανδαισία συνεχίζεται στο εσωτερικό με κόκκινο ambient φωτισμό περιβάλλοντος και ψηφιακές οθόνες (και οι δύο μπορούν να αλλάξουν σε άλλα χρώματα), κόκκινα πατάκια και ζώνες ασφαλείας, κόκκινες ραφές στο ταμπλό, αλλά και στα σπορ καθίσματα των οποίων η κεντρική κόκκινη λωρίδα παραπέμπει και πάλι στις ημιδερμάτινες θέσεις του 205.
Πως σας φαίνεται;

