Daytona 310 T1: Τo δεύτερο χτύπημα

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2020, 11:38
Daytona 310 T1: Τo δεύτερο χτύπημα

Το best seller της ελληνικής αγοράς για το 2019 αποκτά αδελφό μοντέλο ονόματι Τ1, το οποίο έφτασε ήδη στο δίκτυο της αντιπροσωπείας με βελτιώσεις και αλλαγές σε αρκετά σημεία. 

Όπως είχαμε δει και στην ανάλυση των πωλήσεων της εγχώριας αγοράς , το 2019 η Daytona κατόρθωσε για πρώτη φορά στην ιστορία της να κατακτήσει την κορυφή στην αγορά των μοτοσυκλετών άνω των 125cc. Με όπλα την εντυπωσιακή εμφάνιση, την ποιότητα κατασκευής, τον ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό αλλά και τη δελεαστική τιμή, το T310 κατάφερε να κερδίσει με το καλημέρα τους Έλληνες μοτοσυκλετιστές. Και λέμε με το καλημέρα γιατί αυτό συνέβη άμεσα, από τη πρώτη κιόλας χρονιά που κατέφθασε στη χώρα μας (και μάλιστα όχι από την αρχή του χρόνου αλλά από τον Απρίλιο και μετά). Πράγμα που ετοιμάζει το έδαφος για το 2020 και για τη δεύτερη έκδοση της μοτοσυκλέτας, η οποία έχει βελτιωθεί και αλλάξει σε σημεία που είχαν επισημανθεί από ιδιοκτήτες του T310. Η νέα έκδοση αλλάζει ελαφρά το όνομά της προσθέτοντας δίπλα στο “Τ” τον αριθμό “1”.

Βασικές διαφορές -που φαίνονται άμεσα- είναι το εντυπωσιακό χυτό αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι, το όργανο (οθόνη TFT), το μεγαλύτερο δοχείο καυσίμου και τα επίσης μεγαλύτερα δισκόφρενα μπροστά και πίσω. Ο κινητήρας παραμένει μονοκύλινδρος 312cc, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, που αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500rpm και ροπή 30Nm στις 7.500rpm. Ο συμπλέκτης έχει γίνει μερικής ολίσθησης (slipper) για βελτίωση της συμπεριφοράς του στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων και στο κλείσιμο του γκαζιού, αφού μειώνεται το φρένο του κινητήρα προσφέροντας παράλληλα ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη. Το σύστημα αυτό δεν είναι συνηθισμένο σε κινητήρες αυτού του κυβισμού και σαφώς αποτελεί προνόμιο για τη μοτοσυκλέτα. Η λίπανση του κινητήρα γίνεται με ξηρό κάρτερ, η τροφοδοσία με ηλεκτρονικό ψεκασμό και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων.

Από πλευράς εμφάνισης έχουν διατηρηθεί οι γραμμές που έκαναν τη μοτοσυκλέτα πετυχημένη, ενώ η διαφορά θα φανεί ιδιαίτερα από τη δεξιά πλευρά, όπου το μονόμπρατσο ψαλίδι αφήνει σε κοινή θέα την περίτεχνη ζάντα. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν και τα μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόφρενα, όπως επίσης και τη νέα δαγκάνα μπροστά. Το επίσης μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, που έχει φτάσει στα 19 λίτρα (από 15,5 του Τ), δεν γίνεται αντιληπτό στο μάτι, αλλά στην πράξη δίνει αρκετή παραπάνω αυτονομία (κοντά στα 100 χιλιόμετρα), κάτι που θα φανεί πολύ χρήσιμο στα ταξίδια.

Το νέο Daytona 310 Τ1 διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT που ρυθμίζεται ως προς το επίπεδο φωτεινότητάς της, είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα και ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που επιθυμεί και του ταιριάζει. Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας, που ταξινομείται στην κατηγορία street Adventure, κρίνεται σαν “άπιαστος” από τον ανταγωνισμό, όχι μόνο για την κατηγορία που ανήκει το 310 αλλά και γενικότερα: ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, φωτιζόμενοι διακόπτες, εκκίνηση χωρίς κλειδί, full Led φωτιστικά σώματα, προστατευτικά κάγκελα, θύρα φόρτισης USB, ιδιαίτερης σχεδίασης και υψηλής ποιότητας προστατευτικές χούφτες χεριών από κράμα αλουμινίου και αντίστοιχοι καθρέφτες, ενώ το νέο Τ1 “κερδίζει” και δεύτερη θύρα USB, ενώ η οθόνη ΤFT έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με smartphone μέσω Bluetooth.

Διατηρείται επίσης και το σύστημα keyless, που αφορά σε ένα ηλεκτρονικό κλειδί/πομπό που επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το κλειδί, ξεκλειδώνει αυτόματα το τιμόνι και επιτρέπει στον αναβάτη να εκκινήσει τον κινητήρα απλά πατώντας τη μίζα.

Η τιμή του νέου Daytona 310 T1 ανακοινώθηκε στα 4.495€, υψηλότερη δηλαδή κατά 410€ από αυτή του Τ310, το οποίο θα συνεχίσει να διατίθεται έναντι 4.085€.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
 

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2020, 11:38