Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η εποχή όπου τα supersport εξακοσάρια κυριαρχούσαν στις πίστες και τους δρόμους ανήκουν πλέον στο H Suzuki είναι από τις εταιρείες που επιμένει στις παραδοσιακές “δυνάμεις” των σπορ μοτοσυκλετώνπαρελθόν. Τη θέση τους πλέον έχουν πάρει οι Super Twins, supersport μοτοσυκλέτες δηλαδή με δικύλινδρους κινητήρες απόδοσης 80-100 ίππους και καλά περιφερειακά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, υπάρχουν και κάποια εργοστάσια τα οποία δεν αφήνουν τη συγκεκριμένη κατηγορία να “πεθάνει” με την Yamaha για παράδειγμα να δίνει τη δυνατότητα απόκτησης του YZF-R6 RACE, μια έκδοση μόνο για πίστα. Τα χνάρια της Yamaha ακολουθεί και η Suzuki καθώς παρουσίασε το νέο της GSX-R600 για το 2022. Το supersport μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας σχεδιαστικά δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα σε σχέση με τον προκάτοχό του, ωστόσο διαθέτει πολύ σύγχρονα ηλεκτρονικά και νέα συστήματα σε αναρτήσεις και κινητήρα.

Ο ένας από τους δύο νέους χρωματισμούς του GSX-R600!

Με τεχνολογία από το MotoGP

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας του GSX-R600 είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος σε σειρά 599 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει περίπουΤο βάρος της νέας GSX-R600 είναι μόλις 187 κιλά, ενώ το πίσω ελαστικό έχει διάσταση 190/50/17! 120 ίππους (η Suzuki δεν δίνει επίσημα νούμερα). Το αναβαθμισμένο σύνολο διαθέτει νέες βαλβίδες τιτανίου και νέο σχεδιασμό εσωτερικά προκειμένου να γίνει αποτελεσματικός. Εκεί όμως που έχει δεχτεί σημαντικές αναβαθμίσεις είναι στα ηλεκτρονικά. Η Suzuki έχει τοποθετήσει το πακέτο S-DMS στο GSX-R600 το οποίο διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι, επιλογές οδήγησης με δύο από αυτές να είναι για χρήση πίστας, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, σύστημα ψεκασμού SDVT και πολλά καλούδια εξελιγμένα στο MotoGP.

Καινούριο και πιο ελαφρύ είναι το αλουμινένιο πλαίσιο, όπως και το ψαλίδι τα οποία συνεργάζονται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι Showa τεχνολογίας Big Piston και ένα μονό αμορτισέρ της Showa με όλες τις ρυθμίσεις. Σημαντική προσθήκη είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αμορτισέρ τιμονιού το οποίο προσφέρει πιο εύκολες αλλαγές κατευθύνσεις στις υψηλές ταχύτητες. Τα φρένα είναι της Brembo με δίσκους 310mm εμπρός, ενώ νέες είναι οι ζάντες από αλουμίνιο για κορυφαία ευελιξία.

Η νέα GSX-R600 θα είναι διαθέσιμη στα αγωνιστικά γαλάζια/γκρι, γκρι/λευκό και μαύρο/κόκκινο συνδυασμό για το 2022, ωστόσο δεν γνωρίζουμε αν θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας.

Η μορφή του πλέον μπορεί να χαρακτηριστεί κλασική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι Ιάπωνες κατασκευαστές ενώνουν τις δυνάμεις τους υπέρ του υδρογόνου

Τα λόγια περισσεύουν για αυτό το κλασικό GSX-R750 SRAD

Στα 10.995€ η τιμή της νέας Suzuki GX-S950

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης