Συνέντευξη με τον Έλληνα που κατασκευάζει το υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου 2020, 21:00
Συνέντευξη με τον Έλληνα που κατασκευάζει το υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων

Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     


Το όνομα Σπύρος Πανόπουλος μας έχει απασχολήσει πολλές φορές στο παρελθόν. Αυτοκίνητα με Ο Σπύρος Πανόπουλος μας έχει απασχολήσει πολλές φορές στο παρελθόν με τις ικανότητές του...εξωπραγματικές επιδόσεις, βελτιώσεις ακόμα και παγκόσμια ρεκόρ τον έχουν τοποθετήσει πολύ ψηλά στη λίστα των ανθρώπων που ξέρουν να «χτίζουν» οτιδήποτε διαθέτει πολλά… άλογα.    

Δεκάδες super car έχουν έρθει στη χώρα μας από διάφορες χώρες και έχουν περάσει από τα χέρια του. Μεταξύ αυτών, Lamborghini, McLaren, GT-R κ.ά. τα οποία ο ίδιος με την ομάδα του τα έχει φροντίσει με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να αποδίδουν ακόμα καλύτερα.

Εκεί που ο Σπύρος Πανόπουλος ξεχωρίζει και γίνεται περιζήτητος σε παγκόσμιο επίπεδο είναι στην κατασκευή ανταλλακτικών τα οποία εκτυπώνονται 3D και είναι φτιαγμένα από εξωτικά υλικά.

Ο Σπύρος Πανόπουλος ποζάρει δίπλα στο όχημα που έχει ονειρευτεί και θα αποκαλύψει επίσημα σε έναν περίπου χρόνο...

Εξωτικά υλικά

Το… carbon για παράδειγμα, θα λέγαμε πως είναι ένα συνηθισμένο υλικό που χρησιμοποιεί ο Σπύρος Πανόπουλος για τις δημιουργίες του. Τιτάνιο, κεραμικά υλικά, zylon (χρησιμοποιείται σε μονοθέσιο F1), είναι Όραμα, διάθεση και πολύ πάθος...   μερικά από τα επιπλέον υλικά που θα συναντήσει κανείς αν μελετήσει τις κατασκευές του. Το επίπεδο που έχει φτάσει στο κομμάτι της βελτίωσης είναι πολύ ψηλό και αυτό αποδεικνύεται από τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια του.

Το ανήσυχο όμως πνεύμα του Σπύρου Πανόπουλου δεν τον αφήνει σε ησυχία, καθώς ολοένα αναζητά το κάτι παραπάνω, αυτό που θα τον κάνει να ξεχωρίζει. Πριν από περίπου δύο χρόνια αποφάσισε να κάνει ένα τεράστιο βήμα που φαντάζει τρελό. Πολύ τρελό για την ακρίβεια, ιδίως στην Ελλάδα που όλοι, λίγο πολύ γνωρίζουμε πόσο εχθρικό είναι το περιβάλλον με όλους όσους έχουν ασχοληθεί ή θέλουν να ασχοληθούν με την παραγωγή αυτοκινήτων.

Δίπλα σε ένα τέτοιο όχημα απλά... πετάς!

Chaos το όνομα του πρωτότυπου

Κόντρα στο κατεστημένο, πήρε την απόφαση να φτιάξει ένα αυτοκίνητο με τη δική του υπογραφή. Πολλοί θα περίμεναν κάτι συνηθισμένο, όμως στο μυαλό και στα σχέδια του, το όχημα ήταν ένα… υπεραυτοκίνητο! Κάτω Το ελληνικό hyper car κατασκευάζεται εδώ και 2 χρόνια κάτω από άκρα μυστικότητααπό άκρα μυστικότητα άρχισε να δημιουργεί πριν από δύο χρόνια το δικό του χώρο για να φιλοξενήσει το μέρος που το όνειρό του θα έπαιρνε σάρκα και οστά.

Ένας χώρος που θυμίζει χειρουργείο και τον οποίο επισκεφτήκαμε για να δούμε από κοντά πως όλα όσα γράφονται και ακούγονται δεν είναι απλά σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Αίθουσες που φιλοξενούν εξωτικά υλικά, γραφεία, προηγμένοι υπολογιστές, ακόμα και ειδικό φούρνο για κατασκευή σασί… 

Σε αυτό το μέρος συναντήσαμε και το πρώτο ελληνικό πρωτότυπο hyper car που ονομάζεται Chaos και θα φέρει την υπογραφή της Spyros Panopoulos Automotive. Εκεί συναντήσαμε τον Σπύρο Πανόπουλο για να συζητήσουμε μαζί του και να δούμε το χώρο που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν βρίσκεσαι στην Ελλάδα ή σε κάποιο μέρος της… Αμερικής.  

Σε αυτόν τον "φούρνο" φτιάχνεται και το σασί του ελληνικού hyper car. Σαν αυτό υπάρχουν δύο στην Ευρώπη...

Αποκάλυψη στη Γενεύη το 2021...

Αυτή τη στιγμή το Chaos έχει ολοκληρωθεί στο 70% και θα είναι έτοιμο να μπει για να δοκιμαστεί στην πίστα Ο Έλληνας... "'Ελον Μάσκ"σε περίπου 4-5 μήνες.

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια θα γίνουν στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 2021 και μαζί με το πρώτο πρωτότυπο θα κάνει την εμφάνισή του και ένα δεύτερο που θα είναι πιο προχωρημένο σχεδιαστικά.

Οι μπιέλες που χρησιμοποιεί η Spyros Panopoulos Automotive είναι φτιαγμένες (και) από κεραμικά υλικά

Πάνω από 500χλμ./ώρα

Σύμφωνα με τον Σπύρο Πανόπουλο, το Chaos είναι ένα ελληνικό υπεραυτοκίνητο που φτιάχνεται με ελληνικά υλικά και από Έλληνες μηχανικούς. Για την κατασκευή του σασί του έχει χρησιμοποιηθεί υλικό zylon που Σκοπός είνα να φτιαχτεί το πιο δυνατό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης...συναντούμε και στη στη Formula 1, ενώ ανάλογα με την έκδοση (θα υπάρχουν δύο) τα υλικά διαφέρουν. Το μοτέρ, σύμφωνα με τον Σπύρο Πανόπουλο είναι ελληνικό, V10 με χωρητικότητα 4.0 λίτρα και απόδοση που θα κυμαίνεται μεταξύ 2.000 και 3.000 ίππων.

Από θέμα επιδόσεων το 0-100 θα επιτυγχάνεται σε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα, τα πρώτα 400 μέτρα (από στάση) θα καλύπτονται σε 7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 500 χλμ./ώρα. Σημαντικό στοιχείο αφορά στα ελαστικά που θα είναι σχεδιασμένα για να αντέχουν σε αυτές τις ταχύτητες αλλά και να προσφέρουν μέγιστη πρόσφυση έτσι ώστε τα G που θα δέχεται ο οδηγός να μπορούν να φτάνουν και τα 3.

Η πλέξη των υλικών γίνεται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να επιτυγχάνεται μέγιστη αντοχή και χαμηλό βάρος

Διαδραστικό εσωτερικό...

Το εσωτερικό θα μπορεί να φιλοξενεί δύο επιβάτες που ενώ το περιβάλλον θα είναι διαδραστικό και πολύ προχωρημένο τεχνολογικά. Εξωτερικά τα φώτα LED θα καλύπτουν μεγάλο μέρος ενώ στο κέντρο του πίσω μέρους θα δεσπόζουν τέσσερις απολήξεις εξάτμισης.

Στη συνέντευξη που ακολουθεί μπορείτε να απολαύσετε έναν ξεχωριστό Έλληνα, έναν άνθρωπο με πολύ πάθος, όραμα και στόχο…

 

Ό,τι φτιάχνει ο Σπύρος Πανόπουλος είναι χρυσάφι;


ME MIA MATIA...

Spyros Panopoulos Automotive
Όνομα Πρωτότυπου: Chaos

  • Κινητήρας: 3988cc V-10
  • Κίνηση στους 4 τροχούς
  • Turbo: 2
  • Ιπποδύναμη: 2.000 – 3.000 ίπποι
  • 0-100: Κάτω από 2 δευτ.
  • 0-400 μέτρα: 7 δευτ.
  • Τελική: Πάνω από 500χλμ./ώρα
  • Φρένα (κεραμικά): εμπρός 428mm, πίσω 416μμ
  • Υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί: Ανθρακόνημα, zylon, τιτάνιο, κεραμικά, Kevlar, μαγνήσιο κ.ά.
  • Θα έχει ολοκληρωθεί: Το καλοκαίρι του 2020
  • Επίσημα αποκαλυπτήρια: Σαλόνι Γενεύης (Μάρτιος 2021)


Πού θα βρείτε την Spyros Panopoulos Automotive και τον Σπύρο Πανόπουλο
Επίσημη Ιστοσελίδα: www.spyrospanopoulos.com
Instagram: spyrospanopoulos_automotive  
Instagram: spyros_panopoulos

 

Παρακολουθήστε τη συνέντευξη του Σπύρου Πανόπουλου ο οποίος αποκαλύπτει πολλά για το ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίπππων που κατασκευάζει...

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2020, 20:57