Το Group B αγωνιστικό της Mitsubishi που δεν είδαμε ποτέ

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 31 Μαΐου 2021, 20:03
Το Group B αγωνιστικό της Mitsubishi που δεν είδαμε ποτέ

Πολύ σπάνιες φωτογραφίες είδαν το φως της δημοσιότητας για ένα μοντέλο που ποτέ δεν είδαμε τελικά να Το νορμάλ Starion είχε φώτα αναδιπλούμενα εμπρός σε αντίθεση εκείνα του 4WDαγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Την εποχή των θηρίων του Group B της δεκαετίας του 1980 όταν η Audi, η Ford, η Peugeot και η Lancia μεσουρανούσαν, η Mitsubishi πίσω από κλειστές πόρτες ετοίμαζε το δικό της θηρίο για να κατέβει στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία Ράλι.

Οι εικόνες διέρρευσαν από τη Mitsubishi στην Αγγλία και είχαν διακινηθεί εσωτερικά στην εταιρεία το 1984. Οι Ιάπωνες τότε ήταν έτοιμοι να κατασκευάσουν το Starion 4WD σε μόλις 200 μονάδες με στόχο να πάρουν έγκριση για να αγωνιστικού στην κατηγορία Group B του WRC. Πρόκειται για ένα από τα "χαμένα σχέδια" των αγώνων το οποίο ποτέ δεν είδε το δρόμο προς τη δόξα όπως τα Ford RS1700 ή το Audi Quattro με τον κινητήρα στο κέντρο.

Από τις σπάνιες εμφανίσεις του Starion 4WD σε χωμάτινο αγώνα της Γαλλίας.

Το Starion έκανε εμφάνιση και το Ράλι Μεγάλης Βρετανίας ως πρωτότυπο

Το Starion 4WD προετοιμάστηκε από τη Ralliart με επικεφαλής τους Andrew Cowan και Alan Wilkinson με το Η Ralliart έμαθε πολλά από το Starion καθώς μετέπειτα κέρδισε πρωταθλήματα και νίκες με τα Galland και Lancerδεύτερο να έχει πάρει μέρος στην εξέλιξη του Audi Quattro. Ο κινητήρας ήταν 2.140 κ.εκ. τούρμπο ο οποίος θα είχε απόδοση 350 ίππους. Η χρήση carbon και κέβλαρ θα κράταγε το βάρος κοντά στα 1.000 κιλά.

To Starion 4WD θα έκανε το ντεμπούτο του το 1984 και πριν από αυτό έκανε τις πρώτες δοκιμές στο Ράλι Mille Pistes στη Γαλλία όπου τερμάτισε στη 6η θέση. Τελικά, η διαδικασία εξέλιξής του εγκαταλείφθηκε πριν από το 1986 όταν και οι κανονισμοί της κατηγορίας Group B άλλαξαν ριζικά. Μπορεί το Starion να έμεινε στο χρονοντούλαπο, ωστόσο ήταν το έναυσμα για τη Ralliart να παρουσιάσει αργότερα το Galland VR-4 με το οποίο η Mitsubishi πήρε την πρώτη της νίκη στο WRC, ενώ τη δεκαετία του 1990 οι Ιάπωνες κέρδισαν 4 πρωταθλήματα με τον Tommi Makinen και ένα πρωτάθλημα κατασκευαστών το 1998.

Οι Ιάπωνες είχαν προνοήσει να βγάλουν αριθμημένες πλακέτες στα 200 μοντέλα Starion 4WD.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αναβιώνει η Ralliart από τη Mitsubishi

Τίτλοι τέλους για τον θρύλο των 4Χ4

Το Mitsubishi Space Star κάνει τη διαφορά

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 31 Μαΐου 2021, 20:03