Στο πλαίσιο της οικονομικής αναφοράς Mitsubishi FY2020 η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε πως σχεδιάζει να επαναφέρει το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας, τη θρυλική Ralliart.

Το τμήμα είχε σταματήσει τις εργασίες της το 2010 και μαζί της είχε διακόψει τα όνειρα πολλών φίλων των Ράλι. Η Ralliart ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή brand στο χώρο των αγώνων τη δεκαετία του 1980 υποστηρίζοντας τις προσπάθειες του Tommi Makinen με το Lancer Evo προς την κατάκτηση τίτλων και νικών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχουμε απολαύσει τη Ralliart στο Ράλι Ακρόπολις πολλές φορές!

Ελπίζουμε να δούμε ξανά τη Ralliart στις ειδικές διαδρομές του WRC

Έπειτα από 11 χρόνια αφλογιστίας η Mitsubishi σηκώνει τα μανίκια και βάζει μπροστά τη Ralliart θέλοντας να Ο Tommi Makinen χάρισε στη Mitsubishi 4 συνεχόμενους τίτλους στο WRC δώσει μια νέα ώθηση στα μοντέλα της προκειμένου να αποκτήσουν ξανά τη δυναμική που είχαν στο παρελθόν. Από τις εικόνες φαίνεται ότι το πρώτο μοντέλο που θα δεχτεί τη φροντίδα της Ralliart είναι το φορτηγάκι Triton.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Mitsubishi ανήκει στη συμμαχία Renault-Nissan και όπως δείχνουν τα στοιχεία θα ρίξει το βάρος της στις αγορές της Ασίας. Για την ώρα δεν έχουμε νέα για τον ερχομό νέων μοντέλων στην Ευρώπη, αλλά αυτό που ελπίζουμε περισσότερο από όλα είναι να δούμε ξανά το λογότυπο της Ralliart σε κάποιο αγωνιστικό αυτοκίνητο Ράλι ή σε οποιαδήποτε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Tommi Makinen καλπάζει στα χιόνια της Σουηδίας με το Lancer EVO.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι Έλληνες οδηγοί αγώνων / Παναγιώτης Ρουστέμης: Ο ταλαντούχος

Αποκαλύπτεται το ηλεκτρικό SUV της Mitsubishi

Στη Λαμία η έδρα του Ράλι Ακρόπολις

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης