Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

Νέα συνεργασία ανακοίνωσε η Rimac Automobili καθώς ενώνει τις δυνάμεις της με την Bugatti,μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες supercar. Η νέα ονομασία θα είναι Bugatti Rimac d.o.o.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες ενώνουν τις δυνάμεις τους και δημιουργούν μια νέα συναρπαστική συμμετοχή στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όσον αφορά την μετοχική δομή η Rimac αποτελεί το μεγαλομέτοχο της Bugatti Rimac με 55%. O Mate Rimac ιδρυτής της κροατικής εταιρείας ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων Rimac Automobili, θα διατηρήσει τη συμμετοχή του στον Όμιλο Rimac στο 35%, με την Porsche στο 22%, την Hyundai Motor Group να κάνει το ίδιο με 11% και άλλους επενδυτές στο 32%.

Η ανάπτυξη, η παραγωγή και η προμήθεια συστημάτων μπαταριών, συστημάτων μετάδοσης κίνησης και άλλων εξαρτημάτων EV για τα οποία η Rimac είναι γνωστή και εμπιστεύονται πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων θα χωριστεί σε μια νέα οντότητα – τη Rimac Technology, η οποία θα ανήκει 100% στον Όμιλο Rimac.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συνδυασμός της τεχνογνωσίας και της καινοτομίας της Rimac στον τομέα των EV, μαζί με την κληρονομία 110 χρόνων της Bugatti στο σχεδιασμό και την μηχανική σε μερικά από τα μεγαλύτερα υπεραυτοκίνητα στον κόσμο προβλέπεται να αλλάξει τα δεδομένα και να δημιουργήσει μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο

Σε όλη αυτήν την διαδικασία σημαντικό ρόλο θα παίξει και η Porsche, κυρίως ως στρατηγικός εταίρος. Εκτός από δύο διευθυντές, ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων με έδρα τη Στουτγάρδη θα διορίσει δύο μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου, τον Oliver Blume, Πρόεδρο της Porsche AG και τον Lutz Meschke, αναπληρωτή πρόεδρο και οικονομικό διευθυντή της Porsche AG.

Η ηγεσία και η στρατηγική κατεύθυνση του Mate Rimac που οδήγησαν την Rimac να γίνει πρωτοπόρος στον κλάδο σημαίνει ότι βρίσκεται σε εξαιρετική θέση να ηγηθεί της νέας εταιρείας ως Διευθύνων Σύμβουλος. Ως Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Rimac, θα διευθύνει τόσο την Bugatti Rimac όσο και το νέο τμήμα Rimac Technology.

Τα παγκόσμια κεντρικά γραφεία της Bugatti Rimac βρίσκονται στην τρέχουσα βάση της Rimac στα περίχωρα του Ζάγκρεμπ, στην Κροατία, αλλά με τον καιρό θα μεταβεί στον πρόσφατα νέο ανακοινωμένο χώρο Rimac Campus των 200.000 τ.μ αξίας 200 εκατομμυρίων.

Έχοντας ήδη ξεκινήσει η κοινή ερευνά και ανάπτυξη των μελλοντικών υπεραυτοκινήτων της Bugatti Rimac d.o.o. , θα συνεχιστεί στο Rimac Campus το 2023 με εκτιμώμενο αριθμό υπαλλήλων στους 2.500.

Μέχρι τώρα η Bugatti Rimac απασχολεί 435 υπαλλήλους ως μέρος της νέας εταιρείας, εκ των οποίων 300 έχουν έδρα στο Ζάγκρεμπ και 135 στο Molsheim της Γαλλίας. Ενώ 180 άτομα  υποστηρίζουν την νέα εταιρία  από την τοποθεσία της Bugatti Engineering στο Wolfsburg.

Η Rimac Automobili και η Bugatti Automobiles θα συνεχίσουν να λειτουργούν η καθεμία ως ξεχωριστές μάρκες και κατασκευαστές, διατηρώντας τις μεμονωμένες εγκαταστάσεις παραγωγής τους στο Ζάγκρεμπ και στο Molsheim αντίστοιχα.

Ο Mate Rimac CEO της Bugatti Rimac ανέφερε:

«Είναι τιμή μου να ηγούμαι αυτής της νέας συγχώνευσης μυαλών της αυτοκινητοβιομηχανίας και να ξεκινήσω αυτό που αναμφίβολα θα είναι ένα επιτυχημένο, επαναστατικό και συναρπαστικό νέο κεφάλαιο για όλους τους εμπλεκόμενους. Είμαι επίσης εξαιρετικά περίεργος να επιβλέπω τη βαθιά επίδραση που θα έχει η Bugatti Rimac στη βιομηχανία και ανυπομονώ να αναπτύξω καινοτόμα νέα υπεραυτοκίνητα και τεχνολογίες».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης