Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δεν θέλετε ή δεν έχετε χρόνο να συνδέσετε το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο στον φορτιστή; Θέλετε να έχετε γεμάτη μπαταρία στον ίδιο χρόνο που θα κάνατε για να γεμίσετε ένα ρεζερβουάρ σε πρατήριο υγρών καυσίμων; Η Nio έχει τη λύση και όπως φαίνεται θα την προωθήσει σε ολόκληρο τον πλανήτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι σταθμοί αλλαγής μπαταριών μπορούν να εγκαταστήσουν μια νέα και πλήρως φορτισμένη μπαταρία σε ένα EV (που έχει σχεδιαστεί με αυτή τη νοοτροπία) σε όχι περισσότερο από δύο ή τρία λεπτά.

Στην Κίνα κατασκευάζονται όλο και περισσότεροι από αυτούς τους σταθμούς και μία από τις εταιρείες που τους προωθούν είναι η Nio. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει πάνω από 700 σταθμούς στην πατρίδα της την Κίνα και θέλει να αυξήσει αυτόν τον αριθμό σε 4.000 έως το 2025 (με 1.000 από αυτούς τους νέους σταθμούς να σχεδιάζονται για τοποθεσίες εκτός της χώρας).  

Εάν δεν έχετε δει σταθμό εναλλαγής μπαταρίας σε δράση, ρίξτε μια ματιά σε αυτό το νέο βίντεο που αναλύει προσεκτικά πώς λειτουργεί όλο αυτό και πώς γίνεται η εναλλαγή. Σύμφωνα με τον Nio, η κατασκευή κάθε σταθμού κοστίζει περίπου 500.000 δολάρια και η εταιρεία σχεδιάζει να το μειώσει στο μισό με την επόμενη γενιά σταθμών ανταλλαγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Εκτός Κίνας, η Νορβηγία επιλέχθηκε από τη Nio ως ευρωπαϊκή αγορά δοκιμών, όπου όχι μόνο πουλά τα ηλεκτρικά της οχήματα αλλά άρχισε επίσης να κατασκευάζει σταθμούς ανταλλαγής. Το πρώτο εγκαινιάστηκε στη Νορβηγία στα μέσα Ιανουαρίου και η Nio σκοπεύει να λειτουργήσει συνολικά 20 έως το τέλος του έτους – θα περιλαμβάνουν επίσης ταχυφορτιστές 150 kW. Η Nio δεν είναι η μόνη κινεζική εταιρεία της οποίας η στρατηγική περιλαμβάνει σταθμούς ανταλλαγής. Η Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL) ανακοίνωσε επίσης ότι επρόκειτο να κατασκευάσει μερικούς με το όνομα EVOGO. Σχεδιάζει να ανοίξει σταθμούς σε 10 πόλεις αρχικά, πριν επεκταθεί σε όλη τη χώρα.
 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης