Δεν είναι ένα ακόμα Pick-up για το χώμα. Είναι το απόλυτο 4Χ4 με κορυφαίες επιδόσεις και ικανότητες που δεν υπάρχουν στον ανταγωνισμό. Ο λόγος για το νέο Ford Ranger Raptor το οποίο παίρνει μία ήδη πετυχημένη και σκληροτράχηλη συνταγή και την μεταμορφώνει σε ένα αψεγάδιαστο σύνολο που δεν γνωρίζει όρια.

Το Ranger είναι ένα μοντέλο που δεν χρειάζεται συστάσεις μιας και το 2021 έκανε ρεκόρ πωλήσεων στην κατηγορία του στην Ευρώπη, την ώρα που πωλείται σε πάνω από 180 χώρες. Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου, Raptor, έρχεται δια χειρός Ford Performance και είναι το καλύτερο παράδειγμα συνύπαρξης τετρακίνησης, επιδόσεων και off-road ικανοτήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο και εξελιγμένο αγρίμι της Ford βρίσκεται επί ελληνικού εδάφους και δηλώνει πανέτοιμο για να κατακτήσει ακόμα και τα πιο δύσβατα σημεία της χώρας μας. Πάντα με την υπογραφή της Ford Performance, το νέο Raptor είναι πιο επιβλητικό ποτέ με μήκος στα 5.360χλστ. και μεταξόνιο στα 3.270χλστ. να ξεχωρίσει από μακριά υιοθετώντας νέα LED φώτα σχήματος C.

Το μοντέλο έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος στα 272χλστ. ενώ μπορεί να περάσει από νερό ύψους 850χλστ. έχοντας παράλληλα ικανότητα ρυμούλκυσης που φτάνει τα 2.410 κιλά. Μάλιστα μπορεί να μεταφέρει στην καρότσα του 553 κιλά. Για να καταφέρνει να ανταπεξέλθει σε κάθε είδους τερέν, όσο σκληροτράχηλο κι αν είναι αυτό, διαθέτει νέο σύστημα αυτόματης τετρακίνησης αλλά και επιπλέον επιλογή ενός κιβωτίου δύο σχέσεων που συνδυάζεται με κλείδωμα των εμπρός και πίσω διαφορικών.

Φυσικά το παρών δίνουν τα νέα αμορτισέρ FOX 2.5 Live Valve Internal Bypass τα οποία προσαρμόζουν την απόσβεση ανάλογα με την διαδρομή, ξεκλειδώνοντας ακόμα περισσότερες μη πατημένες off road διαδρομές. Επειδή όμως όπως αναφέραμε και προηγουμένως, η Ford Performance έχει ασχοληθεί σθεναρά με το μοντέλο, υπάρχουν συνολικά 7 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης (Normal, Sport, Slippery, Rock Crawl, Mud/Ruts, Sand και Baja), αλλά και τέσσερις επιλογές για αλλαγή στον ήχο της εξάτμισης, ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού και τα μέρη που κινείται (Quiet, Normal, Sport, Baja).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό η σπορ εμφάνιση συνεχίζεται με ανάλογα καθίσματα για ενισχυμένη στήριξη, κόκκινες ραφές αλλά και θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι. Το τεχνολογικό κομμάτι αναλαμβάνει τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,4 ιντσών όσο και η κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων SYNC4 της Ford.

Την κίνηση του συνόλου αναλαμβάνει ο βελτιωμένος V6 twin-turbo EcoBoost κινητήρας των 3.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 292 ίππους και 491 Nm ροπής, πετυχαίνοντας το 0-100 σε 7.9 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180χλμ./ώρα. Υπάρχει όμως και μία δεύτερη επιλογή κινητήρα, αυτή τη φορά πετρελαίου, με τον 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 205 ίππων. 

Με τι όμως ξεχωρίζει το κορυφαίο Ranger Raptor 
 
•    Με τον κορυφαίο 3.0L ΕcoBoost V6 κινητήρα βενζίνης των 292PS 
•    Με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
•    Με το νέο σύστημα anti-lag του V6 κινητήρα
•    Με τις ανασχεδιασμένες αναρτήσεις με τα κορυφαία αμορτισέρ FOX® 2.5” Live Valve Internal Bypass
•    Με το προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο on-demand κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων και μπλοκέ διαφορικά εμπρός και πίσω
•    Με τα 7 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Normal, Sport, Slippery, Rock crawl, Sand, Mud/Ruts και Baja
•    Με την σκληροτράχηλη και ακόμα πιο επιβλητική εξωτερική σχεδίαση
•    Μ το νέο και πιο δυναμικό εσωτερικό που κοσμείται μεταξύ άλλων από μια πλήρως ψηφιακή οθόνη 12,4” και μία κεντρική οθόνη αφής 12’’
•    Με το κορυφαίο σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας SYNC4 και τις προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης.

Το Ford Ranger Raptor κοστίζει στην πετρελαιοκίνητη εκδοχή του από 68.970 ευρώ, ενώ στην βενζινοκίνητη με τον V6 κινητήρα από 71.610 ευρώ. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης