Σύμφωνα με το Siliconera μια καινούρια πατέντα που καταχώρησε η Nintendo, είναι αυτή για το  Wii Vitality Sensor.

Η πατέντα η οποία καταχωρήθηκε, ουσιαστικά δείχνει το πώς θα δουλεύει το περιφερειακό αυτό.

 Ο σένσορας δουλεύει ουσιαστικά ρίχνοντας υπεριώδες φως στα δάκτυλα του παίκτη, με σκοπό να μετρήσει την ταχύτητα της ροής του αίματος. Η ταχύτητα της ροής προσδιορίζει τον σφυγμό, ο οποίος είναι δείκτης του stress.

Με λίγα λόγια αυτός ο pulse indicator «μετράει» το λεγόμενο «relax fluid» ως μετρήσιμη ποσότητα για να προσδιορίσει πόσο «στρεσαρισμένος» είναι κάποιος. Το «relax fluid» έπειτα συγκρίνεται με τις ενδεδειγμένες τιμές της ηλικίας του ατόμου. Με την ίδια λογική λειτουργεί το Wii Fit, το οποίο συγκρίνει το βάρος ενός ατόμου με την BMI (Body Mass Index), έχοντας ως σκοπό τον προσδιορισμό του επιπέδου fitness του ατόμου.

Μέσα στην πατέντα υπάρχουν λεπτομέρειες για ένα παιχνίδι stretching το οποίο βοηθά τους παίκτες να χαλαρώσουν. Οι παίκτες θα πρέπει να γυρίζουν το Wii Remote κατά την διάρκεια του stretching με σκοπό να ελέγχουν έναν χαρακτήρα στην οθόνη. Με την βοήθεια του Vitality Sensor οι παίκτες πρέπει να αναπνέουν σύμφωνα με τις υποδείξεις που θα δίνονται από το παιχνίδι για να ελέγχουν το καπέλο του χαρακτήρα, καθώς αυτό θα ανεβοκατεβαίνει σε συγχρονισμό με την αναπνοή του παίκτη,

Το Siliconera αναφέρει πως το παιχνίδι θα λέγεται κατά πάσα πιθανότητα «Wii Relax» καθώς η Nintendo κατοχύρωσε  τον συγκεκριμένο τίτλο πέρυσι.

Αν όλες οι πληροφορίες είναι σωστές, τότε το παραπάνω παιχνίδι θα κυκλοφορήσει μαζί με το Vitality Sensor σαν bundle κατά την είσοδο του περιφερειακού στην αγορά.

Είχαμε να ακούσουμε νεότερα για το Vitality Sensor, από την παρουσίαση του στην Ε3 του 2009.

Δείτε το video για να καταλάβετε τι περίπου θέλει να κάνει η Nintendo αυτή την φορά:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης