Παράδειγμα προς αποφυγή και δυσφήμηση για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε προς τους τουρίστες είναι το επεισόδιο που σημειώθηκε χθες στο λιμάνι της Ρόδου. Μια γυναίκα οδηγός ταξί αρχικά εξήγησε στις 4 τουρίστριες, που έφτασαν στην Ακαντιά και επιβιβάστηκαν στο μισθωμένο όχημά της, ότι ο κανονισμός δεν επιτρέπει περισσότερους από τέσσερις πελάτες ανά διαδρομή, όταν εκείνες θέλησαν να πάρουν μαζί και τα δύο ανήλικα παιδιά τους.

Εκνευρισμένες, προφανώς, οι τουρίστριες αποβιβάστηκαν από το όχημα χτυπώντας μάλλον δυνατά τις πόρτες του. Τότε ήταν που η κατάσταση ξέφυγε. Η οδηγός του ταξί χρησιμοποίησε απαράδεκτο λεξιλόγιο και ύβρεις που δεν ταιριάζουν σε ευσυνείδητο επαγγελματία. Οι τουρίστριες, από την ένταση που δημιουργήθηκε και γνωρίζοντας λίγα ελληνικά, αντιλήφθηκαν ότι της εξυβρίζει. Όσοι παρακολούθησαν το περιστατικό εξέφρασαν την αγανάκτηση και τον αποτροπιασμό τους, για τις χυδαιότητες που ξεστόμισε η “επαγγελματίας” οδηγός.

Για το περιστατικό ενημερώθηκε και ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί Ρόδου, κ. Θανάσης Χατζηγεωργίου, ο οποίος και καταδίκασε το συμβάν λέγοντας ότι σε καμία περίπτωση η συνάδελφος δεν έπρεπε να χάσει την ψυχραιμία της. Η οδηγός θα κληθεί άλλωστε σε απολογία (αφού έχει γίνει καταγγελία εναντίον της) στο πειθαρχικό συμβούλιο, με την κατηγορία της απρεπούς συμπεριφοράς.

Το συμβούλιο είναι τριμελές και αποτελείται από τον προϊστάμενο της διεύθυνσης συγκοινωνιών, τον διοικητή του τμήματος τροχαίας Ρόδου και τον κ. Χατζηγεωργίου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης