Η Prada όχι μόνο δεν έχει επηρεαστεί από τη χρηματοπιστωτική κρίση, αλλά, απεναντίας, αύξησε τις πωλήσεις της. Η προτίμηση του καταναλωτικού κοινού σε πολυτελή ρούχα και αξεσουάρ μοιάζει σχήμα οξύμωρο σε μια εποχή οικονομικού μαρασμού.
Ωστόσο, θα μπορούσε να εξηγηθεί σε κάποιο βαθμό από την επέκταση του δικτύου καταστημάτων του Οίκου τα τελευταία χρόνια: Μέσα στους τελευταίους εννέα μήνες λέγεται ότι οι πωλήσεις του οίκου αυξήθηκαν κατά 31% σε ολόκληρο τον κόσμο και κατά 51% στην Ασία. Ειδικότερα, η Κίνα έχει αναδειχθεί σε σημαντικό παίκτη της παγκόσμιας αγοράς τα τελευταία χρόνια και στον τομέα της ένδυσης, καθώς η αναδυόμενη τάξη των εκατοντάδων χιλιάδων εκατομμυριούχων, όπως γράφει η Independent, λατρεύει τα πολυτελή ρούχα και αξεσουάρ.
Αλλά η Prada δεν τα πηγαίνει καθόλου άσχημα ούτε στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Αναμφίβολα, χρωστάει πολλά στην πολιτική της Μιούτσια και του συζύγου της, Πατρίτσιο Μπερτέλι, αλλά και στην προώθηση που δέχτηκε το 2006 από την ταινία «Ο διάβολος φοράει Prada».
Πηγή: gynaikamag.gr

