Την ώρα της υπερπροσπάθειας που αθλητές δίνουν τα πάντα για την επίτευξη του στόχου, θα προσπαθήσει να αποτυπώσει η νέα τηλεταινία της NIKE, διάρκειας 90 δευτερολέπτων.

Με τον τίτλο «Throwdown», το ντοκιμαντέρ αυτό περιέχει στιγμιότυπα από αθλητές τη στιγμή που αναμετρώνται με άλλους αλλά και τον ίδιο τους τον εαυτό στον στίβο, στη θάλασσα και σε άλλα πεδία δράσης. Στόχος της εταιρείας είναι να αποδώσει τιμές σε όλους τους αθλητές που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης