Το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο NBC, αποφάσισε να μην μεταδώσει τη νέα διαφήμιση της φιλοζωικής οργάνωσης για την ηθική μεταχείριση των ζώων, της PETA, κατά τη διάρκεια του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου γιατί τη βρήκε πολύ προκλητική.
Στη διαφήμιση που προωθεί τη… χορτοφαγία, εμφανίζονται μοντέλα να «ερωτοτροπούν» με λαχανικά, μπρόκολα, κολοκύθες και σπαράγγια και το κανάλι θεωρώντας την υπέρ- ερωτική αρνείται να τη μεταδώσει.
Η διαφημιστική καμπάνια έχει ως κύριο σύνθημά της πως «οι χορτοφάγοι κάνουν καλύτερο σεξ». Οι υπεύθυνοι της οργάνωσης απάντησαν πως πιθανότατα το «NBC έχει κάτι εναντίον των γυναικών που τους αρέσουν τα λαχανικά».
Διαφημιστικές εταιρείες πληρώνουν ακόμη και 3 εκατομμύρια δολάρια για μία διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων μέσα στη διάρκεια του αγώνα του Super Bowl, τον οποίο ετησίως παρακολουθούν 100 εκατομμύρια τηλεθεατές.

