Με επιτυχία στέφθηκε η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των καταναλωτών φρέσκου ελληνικού γάλακτος που πραγματοποίησαν Έλληνες κτηνοτρόφοι και ο Σύνδεσμος Ελληνικής Κτηνοτροφίας, χθες 26 Μαρτίου, στην είσοδο μεγάλου αθηναϊκού Super Market.
Η πρωτοβουλία περιελάμβανε δωρεάν διανομή φρέσκου ελληνικού γάλακτος αλλά και τη διανομή φυλλαδίου αναφορικά με την ποιότητα και την τιμή του.
Σήμερα ο καταναλωτής κατακλύζεται από γάλατα διαφόρων ετικετών και έχει φθάσει στο σημείο να πιστεύει ότι όλα τα γάλατα είναι ίδια, σημειώνει στη σχετική ανακοίνωσή του, ο ΣΕΚ. Η αλήθεια είναι όμως ότι μόνο η κατανάλωση ελληνικού φρέσκου γάλακτος από τη φάρμα στο ποτήρι, προστατεύει τα δικαιώματα του καταναλωτή αλλά και δίδει εισόδημα στον Έλληνα κτηνοτρόφο.
Σήμερα που οι κτηνοτρόφοι φεύγουν από το επάγγελμα βιοτεχνίες φυτοζωούν και μεγάλες βιομηχανίες αναζητούν αγοραστές από το εξωτερικό, νικημένες από τα εισαγόμενα γαλακτοκομικά προϊόντα. Η λύση είναι η κατανάλωση φρέσκων ελληνικών ποιοτικών γαλακτοκομικών προϊόντων.
Παράλληλα, ο ΣΕΚ σημειώνει ότι κανένα πρόβλημα των Ελλήνων κτηνοτρόφων (ρύθμιση χρεών-δανείων, έλεγχοι αγοράς, ελληνοποιήσεις, κ.λπ.), δεν έχει βρει τη λύση του και καλεί την πολιτική ηγεσία να ενεργοποιηθεί άμεσα, πριν αφανιστεί ολοκληρωτικά η ελληνική κτηνοτροφία.

