Θα ήθελα να καταγγείλω τον τρόπο με τον οποίο η εταιρία Forthnet ενημερώνει τους υποψήφιους πελάτες της για το προϊόν της “σύνδεση με 19.90 το μήνα”.

Την πρώτη φορά που μας ενημέρωσαν (είμαστε δικηγορικό γραφείο) “τσιμπήσαμε” και υπογράψαμε. Φεύγοντας μας είπαν ότι ήταν μόνο για 6 μήνες και μετά γίνεται 30 ευρώ και κάτι.

Κάναμε αμέσως ακύρωση κι όμως τελικά προχώρησαν μέχρι και την αίτηση διακοπής στον ΟΤΕ και μας το έκοψαν κλπ. Τελικά κι αφού τρέξαμε και στις 2 εταιρίες και κάναμε αμάν να μας τα αναστρέψουν, γυρίσαμε στον ΟΤΕ. Ούτε 1 χρόνο μετά το θέμα μας ξανακάλεσαν και μας έκαναν την ίδια “ελλειπή” ενημέρωση μόλις σήμερα.

Μόλις τελείωσε η κοπέλα τη ρώτησα “τελειώσατε?” Ναι μου λέει. “Αυτό ήταν έτσι? 19.90 το μήνα αν υπογράψουμε” Ναι, μου λέει περιχαρής. “Να σας κάνω μια ερώτηση κι εγώ τώρα, για πόσο καιρό θα ισχύσει αυτό?” Ε ναι , όσο γι’ αυτό…είναι για τους πρώτους 6 μήνες….κλπ… Έγινα βαπόρι βέβαια.. Λέω “αυτό γιατί δεν το λέτε από την αρχή;”. “Θα σας το έλεγα”, μου απάντησε. “Πότε? λέω, σας έδωσα την ευκαιρία όταν ρώτησα αν τελείωσε η ενημέρωση και είπατε ναι.

“Μόνο όταν ρώτησα συγκεκριμένα μου το είπατε”. Στο σημείο αυτό ζήτησα το όνομά της. Μου είπε ότι είναι καινούργια, επέμεινα και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Αυτά. Αν σας ενδιαφέρει το θέμα σας το καταθέτω. Σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλα “θύματα”. Ευχαριστώ για τον χώρο.

Σταυρούλα Κ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης