Σύμφωνα με διαβούλευση του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, θα επιτρέπονται οι προσφορές ανόμοιων προϊόντων, π.χ. καφές με δώρο μία κούπα, αλλά με σαφή ένδειξη για την αξία του δώρου, προκειμένου να μην παραπλανάται ο καταναλωτής.
Μία άλλη αλλαγή που προωθείται είναι το κύριο προϊόν να μην έχει ανατιμηθεί τρεις μήνες πριν από την προσφορά του δώρου και φυσικά η τιμή του να παραμένει αμετάβλητη κατά τη διάρκεια της προωθητικής ενέργειας, Πρόταση που έκανε η καταναλωτική οργάνωση ΕΚΠΟΙΖΩ στη διάρκεια της διαβούλευσης.
Το προηγούμενο σχέδιο της συγκεκριμένης αγορανομικής διάταξης απαγόρευε τις προσφορές ανόμοιων προϊόντων, με αποτέλεσμα να ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Επιχειρηματικού και Διαφημιστικού Δώρου. Ωστόσο, η παράγραφος του σχεδίου ανακλήθηκε με την υποχρέωση της αναγραφής λιανικής τιμής του δώρου.

