Αγαπητές Αναγνώστριες και Αγαπητοί Αναγνώστες,
υπάρχουν κάποιες συνταρακτικές αποκαλύψεις
που οι κοινωνίες δεν είναι έτοιμες να τις δεχθούν ανά πάσα στιγμή,
αλλά χρειάζεται το κατάλληλο timing
ώστε να έρθουν στο φως τής δημοσιότητας
χωρίς να υπάρξουν αναταραχές με απρόβλεπτα αποτελέσματα.
Μία τέτοια αποκάλυψη, λοιπόν,
θα κάνω σήμερα μέσα από ετούτο το καυσωνόπληκτο δημοσιογραφικό μετερίζι,
καθώς κρίνω ότι το Πανελλήνιο διαθέτει πια την απαιτούμενη ωριμότητα
ώστε να διαχειριστεί και να επεξεργαστεί τη σοκαριστική πληροφορία.

12 Νοεμβρίου 2024:
Η αναμέτρηση Ολυμπιακός-Βιλερμπάν βρίσκεται επί ξυρού ακμής,
το ματς είναι ισόπαλο ενώ απομένουν 2΄54΄΄ για τη λήξη,
ο σκηνοθέτης προσπαθεί να γεμίσει με εικόνες τον χρόνο τού time-out,
η κάμερα ακινητοποιείται σε μία μαγνητική νεαρή γυναίκα,
ο φακός την ερωτεύεται με την πρώτη ματιά,
εκατομμύρια μάτια καθηλώνονται από την ανεπιτήδευτη γοητεία της,
εκείνη -μόλις αντιλαμβάνεται ότι προβάλλεται στα μάτριξ-
αντιδρά με ένα υπέροχο «τόσο-όσο» μειδίαμα φιλαρέσκειας,
και κάπως έτσι, κυριολεκτικώς από το Πουθενά,
γίνεται εν ριπή οφθαλμού το πλέον καταζητούμενο άτομο τής χώρας.
«Ποια είν’ αυτή;», αναρωτιούνται άπαντες,
η ταυτότητά της -ελέω Διαδικτύου και «Social Media»- γίνεται αμέσως γνωστή,
η Μαριγκόνα μονοπωλεί τη lifestyle επικαιρότητα για το επόμενο διάστημα.

Εν προκειμένω, η Μαζική Υστερία οφειλόταν σε ένα σύνολο χαρακτηριστικών,
τα οποία αφορούσαν όλα στο Πρόσωπο και όχι -ως είθισται- στο Σώμα.
Τι μάτια είν’ αυτά;
Τι βλέμμα είν’ αυτό;
Τι έκφραση είν’ αυτή;
Τι χαμόγελο είν’ αυτό;
Εδώ, λοιπόν, είχαμε μία από τις εξόχως λυρικές περιπτώσεις,
όπου το Ερωτηματικό ανάγεται σε συνώνυμο με το Θαυμαστικό,
ενώ το «κερασάκι στην τούρτα» ήταν το ρητορικό εγκώμιο «Τι μαλλί είν’ αυτό;».

Κάμποσοι αφελείς και ιστοριολάγνοι ανέτρεξαν χιλιάδες χρόνια πριν,
κάνοντας λόγο για κούρεμα «α λα Κλεοπάτρα»,
εμφανώς επηρεασμένοι κι από την ομώνυμη επική κινηματογραφική ταινία
όπου η Ελίζαμπεθ Τέϊλορ υποδύθηκε την περίφημη βασίλισσα τής αρχαίας Αιγύπτου.
Εντάξει…, δεν λέω…,
έχουν μία δικαιολογία που προέβησαν στον συγκεκριμένο παραλληλισμό αφού είναι αδαείς,
όμως ήγγικεν γαρ η ώρα να αποκαταστήσω την Αλήθεια.
Η Μαριγκόνα είχε πάει στο κομμωτήριο με μία φωτογραφία τού Εργκίν Αταμάν υπό μάλης
και λέγοντας επιτακτικά «Θέλω αυτό το μαλλί.»,
καθώς ήταν εντυπωσιασμένη από την κουπ που είχε ο νυν προπονητής τού Παναθηναϊκού
όταν βρισκόταν ακόμη στον πάγκο τής Εφές.
Ιδού η ατράνταχτη απόδειξη (δώστε βάση ΚΑΙ στην εντυπωσιακή φυσιογνωμική ομοιότητα).

Έχετε μείνει στήλη άλατος· το ξέρω.
Έχετε μείνει σαν τη γυναίκα τού Λωτ, την Ιουδήθ,
όταν παρέβη την εντολή τού αγγέλου εξ ουρανού
και εγύρισε το κεφάλι για να δει τα όργια που συνέβαιναν στα Σόδομα και στα Γόμορρα.
Και βεβαίως, κλείνω με το τελειωτικό χτύπημα,
το οποίο γενναιόδωρα σάς προσφέρω ως δωρεάν κλιματιστικό.
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ, κουφάλα καύσωνα…

μ.Γ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης