Έναν ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο επέλεξαν οι άνθρωποι εταιρείας γνωστού σνακ, για να προωθήσουν την ιδέα του διαφημιστικού διαγωνισμού «King of Ads», που ξεκίνησαν οι ίδιοι στη Μ. Βρετανία, με αφορμή το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου που γίνεται στη Ν. Αφρική.
Η εταιρεία έδωσε το ελεύθερο σε όποιον επιθυμεί να δημιουργήσει τη δική του διαφήμιση για το προϊόν της και ο νικητής, εκείνος που θα παρουσιάσει την καλύτερη ιδέα, θα κερδίσει το ποσό των 240 χιλιάδων ευρώ.
Κεντρικό θέμα της διαφήμισης είναι το Μουντιάλ 2010.
Η εταιρεία έστησε, λοιπόν, «το μεγαλύτερο σαλόνι του κόσμου» στον χώρο όπου βρίσκεται το δημαρχιακό μέγαρο στο Λονδίνο, προκειμένου να προωθήσουν αυτόν τον διαγωνισμό.
Δεν ήταν, πάντως, λίγοι εκείνοι που δεν κατάλαβαν τη σχέση του γιγαντιαίου σαλονιού με τον διαγωνισμό διαφήμισης…

