Το Πανεπιστήμιο Μπράουν στις ΗΠΑ θα φιλοξενήσει εικονική Εβδομάδα Μόδας με καλεσμένες τις ηθοποιούς, Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, Γκουίνεθ Πάλτροου.

Οι σχεδιαστές ενδυμάτων Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ και Ολιβιέ Ρουστέν και υποδημάτων Στιβ Μάντεν και Κένεθ Κολ θα είναι επίσης μεταξύ των ομιλητών μαζί με κορυφαία στελέχη οίκων μόδας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρόγραμμα 22 ημερών, από τις 6 έως τις 24 Μαρτίου 2021, είναι δωρεάν και ανοιχτό για μαθητές και λάτρεις της μόδας απ’ όλο τον κόσμο.

Η Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ θα επικεντρωθεί στον τρόπο διαχείρισης βιώσιμων επιχειρήσεων με ηθικά πρότυπα.

Ο Ολιβιέ Ρουστέν, διευθυντής δημιουργικού του Balmain, θα μοιραστεί το όραμά του για τη μόδα σε μια ψηφιακή γενιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Φραντσέσκα Μπελετίνι, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του Yves Saint Laurent, θα μιλήσει για την εμπειρία της εργασίας σε εξέχοντες πολυτελείς οίκους, όπως Prada, Gucci, Helmut Lang και Bottega Veneta.

Η Γκουίνεθ Πάλτροου θα αναφερθεί στα ψηφιακά μέσα lifestyle και ευεξίας και τη διαχείριση μιας ακμάζουσας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Είναι υπέροχο να είσαι γνωστός για τα παπούτσια σου, αλλά είναι καλύτερο να αναγνωρίζεσαι για την ψυχή σου» έχει πει ο Κένεθ Κολ, ο οποίος θα αναφερθεί στη δράση του σε κοινωνικά ζητήματα όπως το AIDS, η έλλειψη στέγης, ο έλεγχος όπλων, η ψυχική υγεία και η άμβλωση.

Στη Εβδομάδα Μόδας του Μπράουν περιλαμβάνονται ακόμη συζητήσεις με βραβευμένους σχεδιαστές κοστουμιών που διαμορφώνουν τη μόδα στον κινηματογράφο και με συντάκτες περιοδικών που θα μιλήσουν για το μέλλον της δημοσιογραφίας μόδας.

Η Λίζα Κορτές, υποψήφια για Όσκαρ σκηνοθέτιδα και παραγωγός, θα προβάλλει τη νέα της ταινία «Το Remix: Hip Hop x Fashion» και θα ακολουθήσει συζήτηση.

Συνολικά 26 φοιτητές σχεδίου μόδας τόσο από το Πανεπιστήμιο Μπράουν όσο και από τη Σχολή Σχεδίου Μόδας του Ρόουντ Άιλαντ θα παρουσιάσουν τις συλλογές τους, μία ειδική έκδοση και διαφημιστική καμπάνια.

«Θέλαμε να κάνουμε την Εβδομάδα Μόδας του Μπράουν μεγαλύτερη από ποτέ για να διαδώσουμε την πολύ αναγκαία έμπνευση στους σπουδαστές, δεδομένης της ιδιαίτερης απομόνωσης που όλοι βίωσαν – και η βιομηχανία της μόδας απάντησε με εντυπωσιακές συμμετοχές» δήλωσε η Σάσα Πίντο, πρόεδρος της φοιτητικής οργάνωσης Fashion@Brown.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης