Η Xiaomi ανακοίνωσε πως, ξεκινώντας από το τρίτο τρίμηνο του έτους, η σειρά προϊόντων “Mi” θα μετονομαστεί σε “Xiaomi”.

Σύμφωνα με την ίδια, «η αλλαγή αυτή θα οδηγήσει στην ενοποίηση της παγκόσμιας παρουσίας του brand και θα περιορίσει την αίσθηση διάκρισης μεταξύ του brand και των προϊόντων της».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την εισαγωγή της νέας ταυτότητας του brand, το μητρικό brand θα στεγάζει δύο ξεχωριστές σειρές προϊόντων:

  • Τα προϊόντα Xiaomi, που θα αντιπροσωπεύουν την επιτομή της τεχνολογίας και θα προσφέρουν μια premium εμπειρία
  • Tα προϊόντα Redmi, που θα φέρνουν μεγάλες καινοτομίες σε πιο προσιτές τιμές και θα απευθύνονται σε ένα νεανικότερο κοινό. 

«Η διαφοροποίηση αυτή αντανακλάται και στα επικαιροποιημένα λογότυπά μας, που θα περιέχουν τα λογότυπα και της Xiaomi και της Redmi κάτω από το εμπορικό σήμα του μητρικού brand. Η νέα συνθήκη ονομασίας των διαφορετικών σειρών προϊόντων -Xiaomi και Redmi- θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλο το οικοσύστημα της Xiaomi και IoT προϊόντα της. Είναι πιθανό να χρειαστεί κάποιος χρόνος για την εφαρμογή της μετονομασίας στις διάφορες περιοχές», καταλήγει η Xiaomi στην ανακοίνωσή της. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης