Δεν αλλάζει πλάνα η εισηγμένη στο NYSE, Safe Bulkers και παραμένει πιστή στον τομέα που έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα, στην αγορά του ξηρού χύδην φορτίου (bulkers). Όπως επεσήμανε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, Πόλυς Β. Χατζηιωάννου, η οικογένεια δραστηριοποιείται στη συγκεκριμένη αγορά για περισσότερα από 50 χρόνια απολαμβάνοντας ένα εξαιρετικό ρεκόρ επιτυχιών.

Ο κ. Χατζηιωάννου επισημαίνει ότι παρά το γεγονός ότι με τη διαφοροποίηση και σε άλλους τομείς της αγοράς μια εταιρεία μειώνει τους επιχειρηματικούς κινδύνους, είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί ένα υψηλό επιχειρησιακό επίπεδο το οποίο απαιτείται για να μπορεί να παρακολουθεί τις βασικές αρχές σε πολλές και διαφορετικές αγορές ταυτόχρονα.

Ίσως, προσθέτει, για τις μη εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες, η επίτευξη της διαφοροποίησης να είναι ευκολότερη. “Αλλά εμείς ως εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία που δραστηριοποιείται στα bulkers, σκοπεύουμε να επιμείνουμε σε αυτό που ξέρουμε καλύτερα και να παρέχουμε στους μετόχους μας την προστιθέμενη αξία της επιχειρησιακής μας αριστείας”, επισημαίνει στην Shipping Herald ο κ. Πόλυς Β. Χατζηιωάννου.

Όσον αφορά τις επενδύσεις ο κ. Χατζηιωάννου σημειώνει ότι σήμερα η αγορά βρίσκεται υπό πίεση, αφού και οι ναύλοι και οι αξίες των πλοίων είναι σε χαμηλά επίπεδα. Η Safe Bulkers, όμως όπως τονίζει είναι “μια εταιρεία, με ισχυρό ισολογισμό και έχει υιοθετήσει μακροπρόθεσμες στρατηγικές επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της με σύγχρονα και ενεργειακά αποδοτικά πλοία, και βρίσκεται μπροστά από τον ανταγωνισμό”.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία πρόσφατα εισέπραξε 37,3 εκατ. δολάρια από τη διάθεση 5,7 εκατ. μετοχών. Τα έσοδα από τη διάθεση των μετοχών θα αξιοποιηθούν για την απόκτηση πλοίων κυρίως νεότευκτων. Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά, η εταιρεία στο ενημερωτικό δελτίο στοχεύει στη διατήρηση ενός νέου σε ηλικία σύγχρονου στόλου που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών της.

Η Safe Bulkers ελέγχει ένα στόλο από 20 πλοία ξηρού χύδην φορτίου συνολικής μεταφορικής ικανότητας 1.886.400 dwt και με μέσο όρο ηλικίας τα 4 έτη. Επίσης έχει σε εξέλιξη ένα ναυπηγικό πρόγραμμα κατασκευής εννέα πλοίων, τα οποία πρόκειται να παραληφθούν σταδιακά μέχρι το 2014.

ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης