Η εφορία, είναι ο εφιάλτης των φορολογουμένων. Χρόνια τώρα. Ακόμη και για απλές καθημερινές συναλλαγές, το φυλλοκάρδι του πολίτη «τρέμει», μήπως ο … αδίστακτος υπολογιστής βγάλει κανένα χρέος από το πουθενά.
Πολλές είναι οι φορές που τα ρεπορτάζ των ΜΜΕ εστιάζουν στον «κακό» υπάλληλο της εφορίας που ταλαιπωρεί τον κόσμο. Είναι έτσι, τις περισσότερες από αυτές. Όχι όμως παντού.
Στην Γ ΄ ΔΟΥ  Πειραιά, όπου καθημερινά συναλλάσσεται αρκετός κόσμος, εκτός των ημερών εκείνων που οι οδηγοί συρρέουν κατά χιλιάδες ώστε να καταθέσουν πινακίδες κυκλοφορίας, ο κόσμος εξυπηρετείται άμεσα.
Ο Προϊστάμενος της Γ΄ΔΟΥ Πειραιά  κος Καψής, έχει καταφέρει να λειτουργεί την υπηρεσία ως μία καλοδουλεμένη μηχανή, που και αποτελεσματικότητα έχει, αλλά και με ανθρωπιά αντιμετωπίζει πολλές δύσκολες καταστάσεις.
Κι ας έχει τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό. Βλέπεις τις μεγάλες αίθουσες των ορόφων, να έχουν 20 γραφεία και μόλις δύο ή τρεις υπαλλήλους, οι οποίοι όμως κάνουν εξαιρετική δουλειά και εξυπηρετούν άμεσα.
Το σημαντικότερο όταν πας στην εφορία να διευθετήσεις μία υπόθεση που σε γενικές γραμμές δεν γνωρίζεις καλά, είναι  να πέσεις πρώτον σε άνθρωπο που ξέρει και δεύτερον σε άνθρωπο που έχει διάθεση να βοηθήσει.
Θα μπορούσε κάποιος υπάλληλος να επικαλεστεί τον νόμο που έχει δικαίωμα να το κάνει αυτό και να «τρέχει» τον φορολογούμενο από γραφείο σε γραφείο για υπογραφές και φωτοτυπίες.
Στην Γ ΄ΔΟΥ, δεν υπάρχει αυτό. Και παρά τις ελλείψεις όλα λειτουργούν όπως πρέπει.
Συγχαρητήρια στον κο Καψή, τον προϊστάμενο της εφορίας. Έναν καταπληκτικό άνθρωπο, που … ακούει καθημερινά χιλιάδες ιστορίες φορολογικής «τρέλας». 
Όπως μιας γιαγιάς που ήρθε για να νομιμοποιήσει ένα  ολόκληρο … νησί που είπε ότι της ανήκε!
Αυτή όπως και άλλες ιστορίες, προσεχώς!!
Ζ.Σ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης