Από το «πόσο τρέχει» στο «πόσο καίει»...

Από το «πόσο τρέχει» στο «πόσο καίει»...

Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     


Η επιλογή του αυτοκινήτου και οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό συγκριτικά με τα χρόνια, προ κρίσης. Άλλα ζήταγαμε παλαιότερα, άλλα ζητάμε σήμερα, κάτι που όλοι λίγο πολύ το ζούμε στο... πετσί μας.

Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη για να θυμηθούμε δύο βασικές ερωτήσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των πελατών που ήθελαν να αποκτήσουν καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.

  • Πρώτη ερώτηση: Πόσο πάει τελική;
  • Δεύτερη ερώτηση: Τι 0-100 έχει;
Κάποτε... η τελική ταχύτητα ενός αυτοκινήτου έπαιζε καθοριστικό ρόλο...


Άλλαξαν και οι... ερωτήσεις!

Μετά από τις δύο αυτές απορίες, νομίζω πως άλλες ερωτήσεις δεν υπήρχαν, ούτε καν ποια η τιμή του αυτοκινήτου καθώς λεφτά υπήρχαν, οι τράπεζες έδιναν τα δάνεια με τη σέσουλα και όλοι ήταν ευχαριστημένοι. Φυσικά δεν αναφέρομαι στο θέμα των κυβικών καθώς όσοι θυμάστε το ανώτερο ποσό Οι φόροι παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή αγοράς ενός αυτοκινήτου είτε αυτό είναι καινούργιο είτε μεταχειρισμένο ήταν τα 480 ευρώ άρα και δεν υπήρχε και πολύ σκέψη για το συγκεκριμένο τομέα.

Σιγά, σιγά όμως τα πράγματα και η φορολογία των αυτοκινήτων άρχιζε να αλλάζει... Φυσικά και οι συνήθειες, μαζί και οι... ερωτήσεις. Από τις επιδόσεις περάσαμε σε άλλα κριτήρια αλλά ο αριθμός των ερωτήσεων παρέμεινε ο ίδιος. Έτσι λοιπόν τα τελευταία χρόνια ακούμε τις εξής ερωτήσεις:

  • Πρώτη ερώτηση: Πόσο καίει στα 100;
  • Δεύτερη ερώτηση: Πόσα τέλη κυκλοφορίας πληρώνει (ή: έχει τέλη κυκλοφορίας;)

Αυτές είναι πλέον οι δύο καίριες ερωτήσεις που απασχολούν τους υποψήφιους πελάτες. Φυσικά και δεν αναφέρεται κανείς στο θέμα των κυβικών καθώς θεωρούν δεδομένο (η συντριπτική πλειοψηφία) πως ένα σημερινό αυτοκίνητο (στην Ελλάδα) δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 1.400 κ.εκ.

Πλέον ένα μεγάλο ποσοστό αγοραστών κυνηγά να αγοράζει αυτοκίνητα με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας

Θέλω να γυρίσω στα παλιά...
Δεν ξέρω αν θα επιστρέψουμε ποτέ στα παλιά αλλά το σίγουρο είναι πως το θέμα της βενζίνης αλλά και του κόστους χρήσης πολύ δύσκολα θα το αποβάλλουμε.

Καθόλου άσχημα πάντως, καθώς με αυτόν τον έστω έμμεσο τρόπο, κάνουμε και καλό στο περιβάλλον!!!

Πλάκα, πλάκα με την κρίση και της αλλαγή στις συνήθειες κάνουμε και καλό στο περιβάλλον...

 

 


Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2015, 19:10