Η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε τελικά την έκδοση παραγωγής του «καυτού» hatchback, ένα αυτοκίνητο με αγωνιστικά γονίδια, ισχύς 310 ίππων και εκπληκτικές επιδόσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πολυαναμενόμενο Civic Type R, έκανε πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης και χιλιάδες φίλοι της Honda περιμένουν την ώρα που θα λανσαριστεί στην αγορά για να το θαυμάσουν από κοντά. Η μάρκα το χαρακτηρίζει ως ένα αγωνιστικό για το δρόμο, με εξελιγμένη αεροδυναμική και εξαιρετικό στήσιμο.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο δίλιτρος turbo κινητήρας, απόδοσης 310 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. Επιταχύνει στα 0-100 σε 5,7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνεργάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φέρει ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 235/35, το σύστημα πέδησης αποτελείται από διάτρητους δίσκους 350 χλστ. και τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ η ανάρτηση έχει εξελιχθεί ειδικά για το αυτοκίνητο, ώστε να διαχειρίζεται αποτελεσματικά την ισχύ και να βελτιώνει την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες. Ρυθμίσεις έχουν γίνει και στο τιμόνι, τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα και έχει εξαλειφθεί το φαινόμενο τραβήγματος του τιμονιού κατά την επιτάχυνση.

Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης δεν θα μπορούσε να λείπει από τον εξοπλισμό, με το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του μοντέλου να είναι το σύστημα +R. Πατώντας το συγκεκριμένο κουμπί, η απόκριση του κινητήρα είναι πιο άμεση, μειώνεται η ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης και η ανάρτηση σκληραίνει κατά 30%, προσφέροντας την τέλεια αίσθηση πίστας.

Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην σχεδίαση των αεροδυναμικών βοηθημάτων και όλα έχουν εξελιχθεί με βάση τα αγωνιστικά πρότυπα. Το πάτωμα, η πτέρυγα, το σπλίτερ, ο διαχύτης και οι προφυλακτήρες, λειτουργούν με απόλυτη αρμονία, χαρίζοντας στον οδηγό ένα τέλειο πακέτο σπορ οδήγησης.  

Η ίδια φιλοσοφία ακολουθείται και στο εσωτερικό, με το μοχλό ταχυτήτων από αλουμίνιο, τα μπάκετ καθίσματα με επένδυση alcantara, το τριάκτινο τιμόνι και τον σπορ πίνακα οργάνων, να ενθουσιάζουν.

Οι πωλήσεις του νέου Type R ξεκινούν στην Ευρώπη το καλοκαίρι. Προσφέρεται σε πέντε χρώματα και θα είναι διαθέσιμο με το πακέτο «GT Pack», έχοντας στον εξοπλισμό πλειάδα συστημάτων άνεσης και ασφάλειας. Όσο για την τιμή του, ακόμα δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση, αλλά όλοι ελπίζουν πως θα κυμαίνεται αρκετά κάτω από τα 40.000 ευρώ. 

Επιμέλεια:  Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης