Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεύτερη φορά αριστερά. Δεύτερη φορά Αλέξης Τσίπρας. Είτε το θέλουμε είτε όχι. Η πλειοψηφία όσων ψήφισαν την περασμένη Κυριακή επέλεξαν να συνεχίσουν το πείραμα με την ελπίδα να δούμε… φως; Η Ελλάδα μπορεί να παράγει αυτοκίνητα αλλά κάποιοι εκ των έσω βάζουν τρικλοποδιές… Θα το δούμε όμως; Και πότε;

Πέρα από όσους έχουν συμφέροντα από το να βρίσκεται ένα κόμμα (όποιο και να είναι αυτό) στην Κυβέρνηση, αυτό που απασχολεί το υγιές κομμάτι του πληθυσμού είναι η σταθερότητα. Είναι η φορολογία που δεν πρέπει να αλλάζει, η παύση της γραφειοκρατίας και η στήριξη όταν αυτό που κάνεις έχει προοπτικές όχι μόνο για την τσέπη σου αλλά και για ολόκληρη την χώρα. Αυτό θέλει ο κουρασμένος πλέον Έλληνας που έχει μπουχτίσει από τα πολλά θα, θα, θα, που μας θυμίζουν έντονα τον Ανδρέα Παπανδρέου. Αφήνοντας τα αμέτρητα.. θα στην άκρη, καλό είναι επιτέλους να μπούμε και στο δια ταύτα. Στο ρεζουμέ που λέμε για να αρχίσουν και πάλι να λειτουργούν τα γρανάζια.

Μήπως ήρθε η ώρα ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας να αλλάξει τον τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης του αυτοκινήτου και να το δει με... άλλο μάτι;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είδος πρώτης ανάγκης
Ένας τρόπος που μπορούμε να το κάνουμε είναι και το αυτοκίνητο. Λέξη παρεξηγημένη στην Ελλάδα Εν έτη 2015 δεν είναι πολυτέλεια να έχεις αυτοκίνητο! Πότε θα το καταλάβουμε;συνυφασμένη με την πολυτέλεια. Λάθος.

Είδος πρώτης ανάγκης και είδος που σε κάνει πολλές φορές να ξεφεύγεις από την μίζερη πραγματικότητα. Δεν θα αναλύσω γιατί είναι είδος πρώτης ανάγκης στη σύγχρονη κοινωνία καθώς θυμίζει το τι κάνει νιάου, νιάου στα κεραμίδια….

Πριν 40 χρόνια φτιάχναμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα…
Πως όμως στην Ελλάδα που δεν παράγει σχεδόν τίποτα που αφορά την λεγόμενη βαριά βιομηχανία (κάτι που όμως γινόταν στο παρελθόν) μπορούμε να δούμε το αυτοκίνητο με άλλο… μάτι. Πολύ απλά, Πριν από λίγες ημέρες πασίγνωστος παρουσιαστής έκανε παγκόσμμιο ρεκόρ με ελληνικό αυτοκίνητο να στηρίξει η «νέα» Κυβέρνηση όσους έχουν όραμα και προοπτικές. Πολύ απλά.. Πριν ξεκινήσω με εταιρείες και προϊόντα που μπορούν άμεσα να κυκλοφορήσουν θα θυμίσω το ηλεκτρικό Enfield E8000 το οποίο της δεκαετία του ’70 φτιαχνόταν στο νησί της Σύρου από ελληνικά χέρια!

Η προσπάθεια της οικογένειας Γουλανδρή για του… γνωστούς λόγους έπεσε στο κενό και χάσαμε σαν χώρα την ευκαιρία της ζωή μας, δηλαδή να έχουμε γεμίσει σήμερα τον κόσμο με ηλεκτρικά ελληνικά οχήματα. Για να καταλάβετε όσοι δεν ξέρετε θα αναφέρω ένα παράδειγμα, όπου το ελληνικό Enfield E8000 προ ημερών, κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ σε αγώνα dragster αφήνοντας στο περιθώριο το αμερικάνικο Tesla!!! (διαβάστε το σχετικό άρθρο ΕΔΩ).

Όσο και εάν ακούγεται περίεργο τη δεκαετία του ’70 στη Σύρο κατασκευάζαμε το ηλεκτρικό Enfield E8000

Τρανταχτά παραδείγματα…
Πάμε όμως στην σημερινή πραγματικότητα. Θα αναφερθώ σε τρία ξεχωριστά αυτοκίνητα και θα καταλάβετε (ελπίζω και όσοι βρίσκονται σε ανάλογες θέσεις)  τι μπορούμε να κάνουμε σαν Έλληνες.

Πρώτο παράδειγμα είναι αυτό το Pony. Ότι και να γράψουμε γι αυτό το αυτοκίνητο είναι λίγο. Όλοι το Το Pony είναι το πιο τρανταχτό παράδειγμα για το αν μπορούμε ή όχι να κατασευάσουμε αυτοκίνητα… ξέρουμε. Όλοι γνωρίζουμε πως με κατάργηση της γραφειοκρατίας και λίγη στήριξη μπορεί να ξεκινήσει και πάλι να παράγεται… Στην πράξη, θα έχουμε δικό μας (εννοώ ελληνικό) αυτοκίνητο, εκατοντάδες θέσεις εργασίας και θα δημιουργήσουμε προοπτικές για να βγούμε και εκτός συνόρων φέροντας συνάλλαγμα.

«Ελπίζουμε τις επόμενες εβδομάδες αφού αναλάβουν τα καθήκοντά τους τα νέα στελέχη της Κυβέρνησης και όπως μας έχουν υποσχεθεί να ξεκινήσουμε το ταχύτερο δυνατόν. Υπάρχει πρόθεση να ξεπεραστούν τα εμπόδια και να ξεκινήσει η παραγωγή του σύγχρονου Pony» δήλωσε χαρακτηριστικά στο zougla.gr ο Γενικός Διευθυντής της NAMCO Νικόλαος Ρούσσης.

Ακόμα και οι Γερμανοί… γοσυτάρουν το ελληνικό Pony!!! Εμείς γιατί του βάζουμε τρικλοποδιές;

Ελληνικό super car
Δεύτερο παράδειγμα που τσακίζει… Το ελληνικό super car με την ονομασία Korres Project 4. Δεν χρειάζεται να γράψουμε πολλά αρκεί να παρακολουθήσουμε το video όπου ένας από τους κορυφαίους οδηγούς αγώνων ράλι στον πλανήτη o Τόμι Μάκινεν, έπαθε την… πλάκα του όταν το οδήγησε.

Υπερβολικά γρήγορο, μπορεί να κινηθεί με τέρμα το γκάζι και σε εκτός δρόμου συνθήκες. Το ζητούν από το εξωτερικό, αλλά δεν υπάρχει καμία στήριξη από το Κράτος…

Όταν ο κορυφαίος οδηγός αγώνων ράλι Τόμι Μάκινεν δοκιμάζει και… παθαίνει πλάκα τότε σίγουρα πρέπει να προβληματίσει όλους όσοι γίνονται εμπόδιο ή δεν βοηθούν στην άμεση υλοποιήσή του Korres Project 4

Η Κατερίνη εξάγει ρέπλικες Porsche
Τρίτο παράδειγμα αυτό της Replicar Hellas που εδρεύει στην Κατερίνη. Πρόκειται για μία προσπάθεια Σχεδόν 50 αυτοκίνητα της Replicar Hellas εξάγονται κάθε χρόνο.. του Ηλία Γαγανέλη ο οποίος μέχρι να αρχίσει να στρώνει το «μαγαζί» του είδε και έπαθε με την γραφειοκρατία.

Τελικά χωρίς καμία στήριξη έχει φτάσει στο σημείο να κατασκευάζει ρέπλικες Porsche και να τις πουλάει στο εξωτερικό με παραγωγή που φτάνει σχεδόν τις 50 μονάδες το χρόνο. Ο συγκεκριμένος όχι μόνο δεν έχει βοηθηθεί από το Κράτος αλλά όταν έκανε τα πρώτα βήματα ήταν σα να προσπαθούσε να γκρεμίσει τοίχο με πλαστικό σφυρί…

Παρακολουθήστε παρακάτω το ελληνικό RCH 550 Spyder Replica το οποιο κατασκευάζεται στην Κατερίνη…

Πολιτική βούληση και αλλαγή στα δεδομένα
Και τα τρία παραδείγματα είναι χειροπιαστά. Είναι προσπάθειες που μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρξει και πολιτική βούληση. Είναι αδιανόητο να μπορείς να Αφήστε τις καρέκλες και ξυπνήστε για να υψώσουμε επιτέλους ηθικό! κάνεις μοναδικά πράγματα και να σε θεωρούν… τρελό. Αυτά είναι μερικά από τα θέματα που πρέπει και έχει υποχρέωση ακόμα και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός να τα αγκαλιάσει ζεστά. Γιατί από αυτά θα κερδίσει. Σε χρήμα και σε δόξα. Θα βγάλει την Ελλάδα εκτός συνόρων και θα δημιουργήσει άλλο κλίμα.

Εύχομαι/μαστε να αλλάξει ρότα, μαζί και όσοι βρίσκονται στις… καρέκλες. Ας δουν τα πράγματα με άλλο μάτι και μόνο κερδισμένοι θα βγουν. Και αυτοί και όλοι μας…

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Namco για να μάθετε πράγματα σχετικά με το σύχγρονο Pony. Πατήστε ΕΔΩ  


Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Replicar Hellas και θα καταλάβετε τι αυτοκίνητα φτιάχνουν στην Κατερίνη. Πατήστε
ΕΔΩ

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Korres Projecta για να μάθετε περισσότερα για το ελληνικό super car. Πατήστε ΕΔΩ

Έτοιμα για εξαγωγή τα ελληνικά αυτοκίνητα... Η φωτογραφία δεν είναι παλιά αλλά σύγχρονη...


Διαβάστε επίσης:
Παγκόσμιο ρεκόρ σε αγώνα Dragster σημείωσε ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο!

Διαβάστε επίσης: PONY: Οδηγούμε για πρώτη φορά το ελληνικό αυτοκίνητο

Διαβάστε επίσης: Μπήκαμε στο εργοστάσιο του θρυλικού PONY

Διαβάστε επίσης: Το ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η παραγωγή του Pony θα δώσει άλλη ώθηση στην ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία
Το πρωτότυπο Korres Project 4 εφοδιάζεται από ένα μηχανικό σύνολο 7.0 λίτρων και αποδίδει 505 ίππους...
Όσο και να σας φαντάζει περίεργο το συγκεκριμένο όχημα της Replicar Hellas πωλείται στο εξωτερικό... Στην Ελλάδα έχει θέματα γραφειοκρατίας!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης