Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η φορολογία στη χώρα μας και ειδικά στα μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «εξωπραγματική». Μέσω του νέου ιδιότυπου φορολογικού συστήματος, η κυβέρνηση επιχειρεί να στρέψει τους υποψηφίους αγοραστές προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτούς παρέχει μια σειρά κινήτρων και παροχών. Αντίθετα, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ένα sportcar με παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης, οι δασμοί εκτοξεύονται.

Τέλος ταξινόμησης και φόρος προστιθέμενης αξίας αυξάνονται στα ανώτερα επίπεδα, με το τελικό ποσό φυσικά να το πληρώνει ο πελάτης.

Για να καταλάβετε πόσο μεγάλοι είναι οι φόροι, φέρνουμε ως παράδειγμα την καινούρια BMW M5 CS, η οποία λανσαρίστηκε στην Ελλάδα πριν λίγες μέρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο προ φόρων κοστίζει 152.040 ευρώ. Μετά φόρων η τιμή ανεβαίνει στα 253.200 ευρώ
Αυτό σημαίνει πως ο πελάτης θα δώσει πάνω από 101.000 ευρώ για τους φόρους.

 

Φτιαγμένο για μεγάλες συγκινήσεις

Μπάκετ καθίσματα με σκελετό από carbon.

Η M5 Competition Sport είναι η ισχυρότερη BMW της ιστορίας. Ένα εκπληκτικό τετράτροχο απόδοσης 636 ίππων και 750 Nm ροπής, που επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3 δευτερόλεπτα και η τερματίζει στα 305 χλμ./ώρα.

Εξοπλίζεται με τα πιο προηγμένα συστήματα, διαθέτει ένα εντυπωσιακό εσωτερικό και υπέροχα μπάκετ καθίσματα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η κορυφαία BMW με τους 636 ίππους πωλείται και στην Ελλάδα

Η ισχυρότερη BMW της ιστορίας

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης