Επιμέλεια:Περικλής Χαλάτσης

Το ολοκαίνουριο i20 N Rally2 θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο χώμα, επί ελληνικού εδάφους στο ΕΚΟ Ράλι  Ακρόπολις. Οδηγός θα είναι ο έμπειρος Λάμπρος Αθανάσουλας και συνοδηγός ο Νίκος Ζακχαίος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Ράλι Ακρόπολις -9ος γύρος του WRC- επέστρεψε στην Ελλάδα μετά από οκτώ χρόνια απουσίας και το ενδιαφέρον είναι μεγάλο. Ο αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ξεκινάει σ τις 9 Σεπτεμβρίου και μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου τα φώτα της δημοσιότητας από όλο τον κόσμο θα στραφούν στη χώρα μας. 

Για πρώτη φορά στην ιστορία θα παρακολουθήσουμε ένα εντυπωσιακό εγχείρημα,την «Cosmote 5G Athens Stage», μια διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας με μήκος περίπου 1 χλμ.Η διαδρομή θα καλυφθεί τηλεοπτικά και θα μεταδοθεί όπου υπάρχει πολιτισμός και τηλεόραση.Όλος ο κόσμος θα παρακολουθήσει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του WRC να περνούν μπροστά από την Πλατεία Συντάγματος. 

Στο Ράλι Ακρόπολις ένας από τους πρωταγωνιστές του αγώνα θα είναι  Hyundai Motorsport (HMSG).Ας μην ξεχνάμε ότι η Hyundai Motorsport κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA το 2019 και το 2020.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόσφατα η  Hyundai Motorsport Customer Racing παρουσίασε πρόσφατα το i20 N Rally2, ένα ολοκαίνουριο αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλι, που προορίζεται για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς .

Με αυτό το αυτοκίνητο θα τρέξουν τον αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος οι Λάμπρος Αθανασούλας Νίκος Ζακχαίος με κύριο υποστηρικτή την Hyundai Hellas.Υποστηρίζεται ακόμη από την Club Hotel Casino Loutraki, την ANKER και τη Τhe Food Lab.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας με τις περισσότερες διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο, ξεκίνησε του αγώνες το 2001. Το 2003 κατέκτησε το πρωτάθλημα της κατηγορίας Α5 του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη.

Tο 2006 συμμετείχε σε έξι αγώνες του Fiesta Sporting Trophy WRC, με τον Νίκο Μουζάκη ως η επίσημη ελληνική συμμετοχή (Team Greece), κατακτώντας την πρώτη θέση του θεσμού στον αγώνα WRC της Γερμανίας.

Για πρώτη φορά έτρεχε στο Ράλι  Ακρόπολις το  2007. Έτρεξε και το 2008 ενώ η μεγάλη επιτυχία ήρθε το 2009. Εκείνη τη χρονιά, με τον Νίκο Ζακχαίο, τερμάτισαν στην 8η  θέση της γενικής κατάταξης και στην 1η της κατηγορίας PWRC – μια από τις πλέον σημαντικές επιδόσεις Ελλήνων στην ιστορία του Ράλι Ακρόπολις. Στον αγώνα του 2011 συμμετείχε με αυτοκίνητο κατηγορίας WRC.

Το 2015, πάντα με συνοδηγό το Νίκο Ζακχαίο, ο Λάμπρος Αθανασούλας συμμετείχε στο Ράλι Ακρόπολις στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι  (ERC), τερματίζοντας στην 3η θέση της γενικής κατάταξης. 
Το 2016 συμμετείχαν στον εναρκτήριο αγώνα του WRC, το Ράλι Μόντε Κάρλο, κατακτώντας την 22η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ την ίδια χρονιά, με συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη, ο Έλληνας οδηγός τερματίζει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης στο Ράλι  Ακρόπολις, στο πλαίσιο του ERC. 
Ο Λ. Αθανάσουλας που είναι  μηχανολόγος /μηχανικός, ζει και εργάζεται στο Λουτράκι και μεταξύ άλλων διδάσκει την τέχνη της αγωνιστικής οδήγησης σε νέους αθλητές.

Τι δήλωσαν Αθανάσουλας και Ζακχαίος για τη συμμετοχή τους στον αγώνα του WRC

 Λάμπρος Αθανασούλας: Αισθάνομαι μεγάλη χαρά που μου δίνεται η δυνατότητα να βρεθώ ξανά αγωνιζόμενος στον εθνικό μας αγώνα. Πάντα πίστευα πως ο αγώνας θα επέστρεφε εκεί που ανήκει και θέλω να ευχαριστήσω όλους εκείνους που δούλεψαν για αυτή την επιτυχία. Ταυτόχρονα, νοιώθω μεγάλη τιμή που θα είμαι ο πρώτος «ιδιώτης» οδηγός που θα οδηγήσει το νέο Hyundai i20 N Rally 2.

Θέλω να ευχαριστήσω την ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai για την υποστήριξη, καθώς και όλους όσους στηρίζουν τη συμμετοχή μας. Με τον Νίκο θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

 

 

Νίκος Ζακχαίος: Όταν επικοινώνησε μαζί μου ο Λάμπρος και μου ανέλυσε το «όραμά» του για τη συμμετοχή μας στο ΕΚΟ Ράλι  Ακρόπολις, δεν τον άφησα καν να ολοκληρώσει – δέχτηκα αμέσως. Ανυπομονώ να βρεθώ στο μπάκετ του νέου Hyundai i20 N Rally2 και να απολαύσω ένα «παγκόσμιο» Ακρόπολις μετά από οκτώ χρόνια.

Το Hyundai i20 N Rally 2,είναι το δεύτερο κατά σειρά αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally 2 που παράγεται από τη Hyundai Motorsport. Σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί, έχοντας ως βάση την εμπειρία της ομάδας από τo i20 R5, που παρουσιάστηκε το 2015.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.6 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού
Κιβώτιο: 5 σχέσεων,σειριακό
Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς
Διαφορικά: Μηχανικά (εμπρός/πίσω)
Τροχοί: 7×15 ιντσών για χώμα
Ελαστικά: Pirelli 205/65–15
Βάρος:1.230 κιλά ελάχιστο – 1.390 κιλά με το πλήρωμα

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης