Αυξάνονται θεαματικά εν μέσω κρίσης οι δαπάνες των Ελλήνων καταναλωτών σε φθηνές ηλεκτρονικές αγορές.

Ήδη φέτος εκτιμάται πως 2,5 εκατ. Έλληνες αγόρασαν μέσω διαδικτύου προϊόντα και υπηρεσίες αξίας 3,5 δισ. ευρώ, δηλαδή ξόδεψαν 600 εκατομμύρια περισσότερα σε σχέση με πέρυσι, την ίδια στιγμή που ο τζίρος των «πραγματικών» καταστημάτων λιανικού εμπορίου υποχωρεί με ρυθμό 5-20% ετησίως, ακόμη και σε προϊόντα διατροφής ή πρώτης ανάγκης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως δείχνει έρευνα που δημοσιοποίησε η ΕΣΕΕ, σταδιακά αναμένεται η αγορά των ηλεκτρονικών πωλήσεων από τις επιχειρήσεις προς τους καταναλωτές (χωρίς να περιλαμβάνονται οι συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων) να διαμορφωθεί στα 5 δισ. ευρώ με πάνω από 4-5 εκατ. on line αγοραστές.

Στην Ελλάδα το 2010 αγόρασε ρούχα και αθλητικά είδη μέσω διαδικτύου το 15% των χρηστών ίντερνετ, έναντι μόλις 4% το 2008.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης