H Madonna αναδημιουργεί την αρχική της εικόνα από το εξώφυλλο του αμφιλεγόμενου βιβλίου «Sex», για τη νέα διαφήμιση του αρώματος «Truth or Dare».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχουν περάσει ακριβώς 20 χρόνια από τότε που η Madonna κυκλοφόρησε το coffee table book, με τίτλο «Sex». Και δύο δεκαετίες αργότερα, η pop star δανείστηκε την αρχική της έμπνευση για τη νέα καμπάνια του αρώματος «Truth or Dare»: Naked, αφού ποζάρει στην ίδια στάση με το εξώφυλλο του βιβλίου της.

Αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι ότι η βασίλισσα της pop δεν έχει γεράσει ούτε στο ελάχιστο, καμία ρυτίδα ή έστω ένα μικρό ψεγάδι δεν υπάρχει στο πρόσωπό της, προφανώς με τη βοήθεια της μαγικής εφαρμογής ονόματι, airbrushing.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο άρωμα της Madonna, είναι το δεύτερο της συλλογής «Truth or Dare» και είναι ένα ξυλώδες λουλουδάτο άρωμα που περιέχει νότες από αγιόκλημα, άνθη ροδάκινου, νερολί, βανίλια, ορχιδέα, cocoa flower, lily of the valley, κέδρο, benzoin, και σανδαλόξυλο.

H διάσημη τραγουδίστρια, που συνεργάστηκε με τον αρωματοποιό Stephen Nilsen, αποκάλυψε ότι το άρωμα περιέχει ένα μείγμα «υπνωτικών λουλουδιών» που έρχεται σε ισορροπία με τις μυρωδιές του ξύλου και βανίλιας.

Η διαφήμιση, σε ύφος ασπρόμαυρου vintage, είναι χαρακτηριστική του ύφους και της αισθητικής για την οποία η τραγουδίστρια είναι γνωστή.

Επιμέλεια: Μαρία Σινιώρη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης