Πονοκέφαλο προκαλούν στους πολίτες οι διαρροές για αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα, που θα επιβαρύνει όλους τους οδηγούς αλλά και τους καταναλωτές πετρελαίου θέρμανσης.

Οι εν λόγω συζητήσεις έχουν ανοίξει μετά την ανάγκη είσπραξης επιπλέον εσόδων ύψους 1,8 δις ευρώ, πέρα από τα μέτρα που φέρονται να έχουν κλειδώσει με τους δανειστές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναφορικά με την αύξηση του ΕΦΚ, η πρόταση ενισχύεται και από τη χαμηλή τιμή των καυσίμων αυτή την περίοδο, εικάζεται λοιπόν πως ο νέος φόρος δεν θα επιβαρύνει σημαντικά τις τσέπες των Ελλήνων καταναλωτών.

Μάλιστα, προς αυτήν την κατεύθυνση συνηγορεί η μεγάλη αποκλιμάκωση των διεθνών τιμών του πετρελαίου, ο χαμηλός πληθωρισμός και η σίγουρη εισπρακτική επιτυχία – τουλάχιστον σε μεσοπρόθεσμη βάση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προτείνεται επίσης η επιβολή ενός ακόμη φόρου στα νέα αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού. 

Στο τραπέζι έχουν πέσει κι άλλες προτάσεις, όπως η επιβολή φόρου στις τραπεζικές συναλλαγές, η οποία έχει απορριφθεί από τους δανειστές, ωστόσο δεν θα πρέπει να αποκλειστεί για το μέλλον.

Στα μη εισπρακτικά μέτρα που έχουν συμφωνηθεί είναι τα έσοδα από τις παιχνιδομηχανές του ΟΠΑΠ, οι περικοπές στις αμυντικές δαπάνες ύψους 400-500 εκατ. ευρώ, τα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις, κ.ά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης