ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πληθαίνουν τα στοιχεία μελετών που βλέπουν το φώς της δημοσιότητας περί του ρόλου που καλούνται να διαδραματίσουν οι μεσαίες κατηγορίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στις οποίες και «περιέπεσαν» με την εμφάνιση των γιγαντιαίων «συναδέλφων τους».

Τα συμπεράσματα από ορισμένες μελέτες μάλιστα κάνουν λόγο για μία νέα «άνοιξη» του short sea shipping (SSS) καθώς υπολογίζεται ότι λιγότερα εμπορικά λιμάνια ανά τον κόσμο τελικά θα μπορούν να «φιλοξενήσουν» τα μεγάλα της κατηγορίας καθώς απαιτούνται σημαντικές επενδύσεις σε βάθος χρόνου. Γεγονός που καθιστά επιφυλακτικές τις κατά τόπους λιμενικές αρχές ως προς το θέμα των επενδύσεων και των στόχων πενταετίας. Τα «μικρά» λοιπόν είναι έτοιμα να καλύψουν μία ανερχόμενη ζήτηση για διασπορά εμπορευματοκιβωτίων αλλά και να υποστηρίξουν την επικείμενη «άνθηση» των ποτάμιων μεταφορών οι οποίες και εισέρχονται πλέον στο σύστημα των συνδυασμένων μεταφορών σημαντικά αναβαθμισμένες ελέω των απαιτήσεων του διεθνούς εμπορίου. Γεγονός πάντως είναι ότι εμπειρογνώμονες και αναλυτές έχουν στην κυριολεξία «πέσει πάνω» στους παγκόσμιους λιμενικούς χάρτες έχοντας «δίπλα» τους και τα στοιχεία της τελευταίας κατάταξης των 100 λιμένων του κόσμου με προφανή στόχο να εξακριβώσουν τις τάσεις της επόμενης πενταετίας αλλά και τις διαθέσεις των αναδυόμενες αγορών. Όλα αυτά πάντως συνηγορούν στη διαπίστωση ότι τα μεσαία της κατηγορίας πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αργά αλλά σταθερά παίρνουν την «εκδίκησή τους» από τα μεγάλα.

theseanation

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης