Μια παράσταση αντάξια της φήμης που τον ακολουθεί ως τον πιο επιτυχημένο συνθέτη και performer των τελευταίων τριών δεκαετιών, έδωσε ο Γάλλος Jean-Michel Jarre απόψε το βράδυ στην Αθήνα.
 
Ο «πατέρας» της ηλεκτρονικής μουσικής κατάφερε να ξεσηκώσει το αθηναϊκό κοινό με ήχους που, σαν να ήταν βγαλμένοι από τα πιο φωτεινά και πολύχρωμα ταξίδια της φαντασίας, ταξίδεψαν όσους βρέθηκαν στο κλειστό γήπεδο του TaeKwonDo στο Φάληρο μακριά από τη βουή και το στρες της καθημερινότητας.

Το οπτικοακουστικό υπερθέαμα από δεκάδες λέιζερ και βιντεοπροβολές που συνόδευε τον ήχο του Jean-Michel Jarre δημιούργησε ένα μοναδικό αποτέλεσμα που έκανε ακόμα και τους θεατές στις πίσω σειρές της αίθουσας να σηκωθούν όρθιοι και να χορεύουν.

Η ενέργεια που έβγαλε ο μοναδικός Γάλλος συνθέτης επί σκηνής έκανε τους θεατές να ξεχάσουν ότι παρακολουθούσαν έναν 62χρονο καλλιτέχνη σε μια ακόμα από τις εκατοντάδες παραστάσεις του και τους έδινε την εντύπωση ότι στα decks βρισκόταν ένας 18χρονος έφηβος, γεμάτος πάθος για αυτό που κάνει.

«Όργωσε» τη σκηνή από άκρη σε άκρη και η ενέργειά του αυτή πέρασε στο κοινό με συγκλονιστικό τρόπο, όταν ο Jean-Michel Jarre φόρεσε μια μικροκάμερα στο κεφάλι του και μετέδιδε live στους θεατές τα όσα έβλεπε και έκανε στη σκηνή ο ίδιος.

Ο ενθουσιασμός του κόσμου ήταν τόσο μεγάλος που τον «υποχρέωσε» να επιστρέψει δύο φορές στη σκηνή για το encore. Εκείνος βέβαια δεν θα μπορούσε να απογοητεύσει ένα τόσο ενθουσιώδες κοινό και παρά τις δύο ώρες που είχαν περάσει, έκανε ακόμα και το encore να μοιάζει με «μίνι συναυλία».

Ανεξίτηλη στη μνήμη του κοινού θα μείνει αναμφισβήτητα η στιγμή, που ο Γάλλος performer ευχαρίστησε από σκηνής το ελληνικό κοινο, που εν μέσω οικονομικής κρίσης γέμισε το στάδιο, για να τον δει απο κοντά και πρόσθεσε, πως η Ελλάδα αποτελεί την αφετηρία του παγκόσμιου πολιτισμού και ως εκ τούτου ο κόσμος της χρωστάει πολλά.

Όπως είπε μάλιστα, αυτήν τη τη στιγμή νιώθει και εκείνος «Έλληνας» και σχολίασε: «Για μένα, αυτήν τη στιγμή είμαστε όλοι Έλληνες».

Εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι: Jean-Michel, merci!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης