To 5o Συνέδριο για τη Μουσική Βιομηχανία

στις 6 & 7 Μαΐου στο νέο Metropolis

Ώρα έναρξης: 14:30

Tο μοναδικό συνέδριο για τη μουσική στην Ελλάδα πραγματοποιείται για 5η συνεχόμενη χρονιά από το Mad και την Archangel Music σε συνεργασία με το περιοδικό Sonik, την Τετάρτη 6 & τη Πέμπτη 7 Μαΐου στο νέο Metropolis (Πανεπιστημίου 54 & Εμ. Μπενάκη)! Το Athens Music Forum είναι ένα συνέδριο για τη μουσική βιομηχανία που έχει ως σκοπό να προσελκύσει και να συγκεντρώσει εκπροσώπους όλων των επαγγελματικών κλάδων που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τη μουσική και να αποτελέσει ένα βήμα για την κοινοποίηση, συζήτηση και αντιμετώπιση όλων των θεμάτων που αφορούν  τον χώρο.

Η πρώτη ημέρα του συνεδρίου, Τετάρτη 6 Μαΐου έχει κεντρικό θέμα «Your contentMy choice» και είναι αφιερωμένη στη μουσική και την εικόνα ως “περιεχόμενο”, όπως διαχέεται τόσο στα παραδοσιακά όσο και στα σύγχρονα διαδραστικά μέσα καθώς και στούς πάροχους υπηρεσιών διαδικτύου (Internet Service Providers) και τη διαχείριση του περιεχομένου στη σύγχρονη εποχή του on demand και των πολλαπλών μέσων.

Πιο συγκεκριμένα, η θεματολογία της πρώτης ημέρας έχει ως εξής:

Πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου (Internet Service Providers) και κάτοχοι δικαιωμάτων

·         “Digital Europe”: οι νομικές εξελίξεις σε όλη την Ευρώπη…

·         Πώς ελέγχεται αν το download των χρηστών είναι παράνομο;

·         Προσωπικά δεδομένα από παρακολούθηση συνδέσεων: παραβιάζονται;

·                          Πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου (Internet Service Providers): Το ανεξέλεγκτο downloading μήπως πλήττει και τους ίδιους;

Η μουσική και η εικόνα ως περιεχόμενο: από την παραδοσιακή τηλεόραση και το ραδιόφωνο, στο περιεχόμενο κατά παραγγελία, το διαδικτυακό ραδιόφωνο, τη mobile TV (υπηρεσίες ψηφιακής τηλεόρασης που παρέχονται σε συσκευές κινητών) και την IPTV (υπηρεσίες ψηφιακής τηλεόρασης με τη χρήση πρωτοκόλλου Internet μέσω ενός ευρυζωνικού δικτύου).

·                           Ο ρόλος του σύγχρονου παραδοσιακού ραδιοφώνου, της τηλεόρασης στη διαδικτυακή εποχή.

·                          Πόσο διαδραστικά είναι τα νέα μέσα και πώς σκοπεύουν να βελτιωθούν στο άμεσο μέλλον,        ώστε να καταλάβουν μεγαλύτερο μερίδιο από τις προτιμήσεις του κοινού;

·        Οι πολλαπλές φόρμες διάθεσης του content πλήττουν τελικά τους δημιουργούς

και τις εταιρίες τους ή τους ωφελούν;

Κοινωνικά Δίκτυα μέσω κινητών τηλεφώνων (Mobile Social Networking):

·         Το social networking (κοινωνικά δίκτυα) στα κινητά τηλέφωνα και ο αντίκτυπος στην χρήση των mobile μουσικών υπηρεσιών.

Στη δεύτερη μέρα του συνεδρίου, Πέμπτη 7 Μαΐου,  με κεντρικό θέμα «Retuning the music industry, The show must go on»-(Αλλάζοντας τη μουσική βιομηχανία, το show συνεχίζεται), θα παρουσιαστεί η αλλαγή του μοντέλου της δισκογραφίας, καθώς και του ίδιου του κοινού ως αποδέκτη των προϊόντων της καθώς και η προσαρμογή της στα νέα δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα:

Έρευνα FOCUS BARI: “Μουσική και Καλλιτέχνες”

·         Αποκλειστική έρευνα: κάτι τρέχει με το μουσικό κοινό! Μήπως εκτός από πηγές ενημέρωσης, έχει αλλάξει και αγαπημένο είδος ρεπερτορίου;

Αλλαγή ρεπερτορίου… Μια αλλαγή θα μας κάνει καλό; (Α change will do us good?)

·         Εκπρόσωποι από δισκογραφικές εταιρείες, ραδιόφωνα, διαφημιστικές εταιρείες και έγκυροι δημοσιογράφοι συζητούν την αλλαγή στις προτιμήσεις του κοινού στην Ελλάδα και τις αιτίες του.

Πάνελ – Η αλλαγή του μοντέλου της δισκογραφίας. Από το cd στο 360 model, το νέο μοντέλο δισκογραφίας.

·         Η εποχή που μια δισκογραφική πούλαγε μόνο cd έχει περάσει! Πως αντιλαμβάνονται οι δισκογραφικές εταιρίες το σύγχρονο μοντέλο;

·         Η νέα μορφή marketing και προώθησης και η προσαρμογή στα νέα μέσα ενημέρωσης.

·         Μια πολυεθνική μπορεί να εφαρμόσει αυτόνομες τακτικές και να αναλάβει πρωτοβουλίες στην Ελλάδα;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα και τους ομιλητές του 5ου Athens Music Forum και την αίτηση συμμετοχής επισκεφτείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: www.athensmusicforum.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης