Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Hertz έγινε παγκόσμιο πρωτοσέλιδο τον Οκτώβριο του 2021 όταν έγινε γνωστό ότι αγόρασε 100.000 Tesla αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τώρα, λίγα μόλις χρόνια αργότερα, είναι σαφές για την εταιρεία ενοικίασης ότι πήρε μια κακή απόφαση, η οποία μάλιστα τις έφερε ζημιές ύψους 2.9 δις. δολαρίων το 2024.

«Η εστίασή μας το 2024 ήταν η σταθεροποίηση της επιχείρησης και η εφαρμογή θεμελιωδών αλλαγών για τον μετασχηματισμό της εταιρείας μας», δήλωσε ο Gil West, διευθύνων σύμβουλος της Hertz. «Με τη νέα μας ηγετική ομάδα και τη νέα οργανωτική δομή, είμαστε σε καλή θέση για να εκτελέσουμε τη στρατηγική μας με αυστηρότητα και ρυθμό». Αυτή η στρατηγική περιελάβανε την πώληση περίπου 30.000 EV, ένα σχέδιο που άρχισε να υλοποιεί το 2023 και ολοκληρώθηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2024.

Αλλά γιατί απέτυχε το σχέδιο στροφής προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι συχνά πολύ φθηνότερα στη λειτουργία τους από τα αντίστοιχα οχήματα που κινούνται με βενζίνη-πετρέλαιο, αλλά μόνο όταν χρησιμοποιούνται πραγματικά. Σύμφωνα με το MarketWatch, «τα EV δεν είναι δημοφιλή στους ενοικιαστές αυτοκινήτων, δεδομένου του περιορισμένου δικτύου σταθμών φόρτισης σε όλες τις ΗΠΑ». Για το σκοπό αυτό, τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα που κάθονται αδρανή στο πάρκινγκ δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να κοστίζουν στην ίδια την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων περισσότερα μετρητά.

Επιπλέον, είναι τα υπερβολικά έξοδα που προέκυπταν από τρακαρίσματα με τα Tesla. Είναι αρκετά πιο κοστοβόρο να τρακάρεις με ηλεκτρικό παρά με ένα αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με θερμικό κινητήρα.

Πάντως η Hertz δεν εγκαταλείπει εντελώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αντίθετα, προσαρμόζει τον στόλο με βάση τη ζήτηση, μεταφέροντας περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε περιοχές με υψηλότερα ποσοστά υιοθέτησης και καλύτερες υποδομές φόρτισης, όπως η Καλιφόρνια, όπου η χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι σημαντικά πιο διαδεδομένη.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης