Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά τη Mustang GTD, με την εταιρία να υπόσχεται δυνατά νούμερα επιδόσεων. Ερχόμαστε στο σήμερα και έχοντας πλέον στα χέρια μας τα επίσημα νούμερα, μπορούμε με σιγουριά να πούμε πως είναι πιο εντυπωσιακά από αυτά που υποσχέθηκε αρχικά η Ford.

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 5,2 λίτρων της Mustang GTD αποδίδει πλέον 826 ίππους και 900 Nm ροπής, καθιστώντας την, την πιο ισχυρή Mustang παραγωγής που έχει υπάρξει ποτέ. Αυτή είναι περισσότερη ιπποδύναμη ανά λίτρο από την Porsche 911 GT3 RS, την ώρα που η τελική της μπορεί να φτάσει τα 325χλμ./ώρα.

Έχει σχεδόν τέλεια αναλογία βάρους 50-50 χάρη στο οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη transaxle στο πίσω μέρος. Ένας κινητήριος άξονας από ανθρακονήματα μεταφέρει την ισχύ από τον κινητήρα V8 στους τροχούς ενώ μη ξεχνάμε πως η κορυφαίας απόδοσης πίσω ανάρτηση, είναι ορατή σαν έργο τέχνης.

Η Ford διατηρεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου σε χαμηλά επίπεδα μέσω της εκτεταμένης χρήσης ανθρακονήματος, το οποίο συναντάται στο μπροστινό splitter, το καπό, τα φτερά, τα μαρσπιέ των θυρών, την οροφή και τον πίσω διαχύτη. Στόχος της Ford είναι να κάνει το γύρο του Nurburgring σε λιγότερο από επτά λεπτά.

Για την ώρα η εταιρία δεν έχει αποκαλύψει πόσες μονάδες θα περάσουν τη γραμμή παραγωγής ενώ να αναφέρουμε πως έχει δεχθεί 7.500 αιτήσεις από ενδιαφερόμενους αγοραστές σε μόλις 37 ημέρες. Η τιμή στα… 325.000 δολάρια.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης