Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Stellantis διόρισε νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο έξι μήνες μετά την παραίτηση του Carlos Tavares, τον Antonio Filosa. Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για την εμπειρία και την πορεία του, πατώντας εδώ.
Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis λοιπόν, αναμένεται να κερδίζει τουλάχιστον 4 εκατομμύρια δολάρια ετησίως τα δύο πρώτα χρόνια της θητείας του, ενώ από το 2028, ο μισθός του θα φτάσει τα 23 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, συμπεριλαμβανομένων των μπόνους.
Όμως, εκτός από τον αρχικό του μισθό, ο Filosa θα εισπράττει ετήσια μπόνους αξίας έως και 400% του βασικού του μισθού, ανάλογα με την επίτευξη των οικονομικών και επιχειρηματικών στόχων που έχει θέσει η εταιρεία. Παράλληλα θα του χορηγηθούν και μετοχές ως μακροπρόθεσμα κίνητρα (LTI), με βάση τις επιδόσεις της εταιρείας, ξεκινώντας από το 500% του μισθού του φέτος και φτάνοντας το 780% από το 2027.

Ο πρώην CEO, Ταβάρες, ο οποίος παραιτήθηκε αιφνιδιαστικά από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου τον περασμένο Δεκέμβριο, λόγω διαφωνιών με το Διοικητικό Συμβούλιο σχετικά με τη στρατηγική, έλαβε ένα τελικό πακέτο αποζημίωσης ύψους 35 εκατομμυρίων ευρώ, παρά τη δραματική πτώση των πωλήσεων και των κερδών και τις διαλυμένες σχέσεις με προμηθευτές, εμπόρους και επενδυτές. Μάλιστα, το 2023, όταν η Stellantis ανακοίνωσε αποτελέσματα ρεκόρ, ο Ταβάρες κέρδισε συνολικά 36,5 εκατομμύρια ευρώ.

Οι εταιρίες που ανήκουν στον όμιλος Stellantis είναι συνολικά 14 (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall, με την Fiat να πουλάει περισσότερα μοντέλα από οποιαδήποτε άλλη) και ο νέος CEO αναλαμβάνει δράση στις 14 Ιουνίου 2026, έχοντας ένα πολύ δύσκολο έργο. Να ανατρέψει τα “κακά” αποτελέσματα του 2024, καθώς τα καθαρά κέρδη της Stellantis μειώθηκαν κατά 70% πέρυσι στα 5,5 δις. ευρώ.

