Του Νίκου Βιτσιλάκη

  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Πριν λίγες μέρες, η Benelli moto παρουσίασε στην έκθεση μοτοσυκλέτας SMF Motoshow στη Θεσσαλονίκη μια μοτοσυκλέτα που αφενός έχει τα φόντα να γίνει επιτυχία και αφετέρου να κάνει τον κόσμο να θυμηθεί τι εστί Benelli. Το νέο TRK 502 γυρίζει την πλάτη στις θηριώδεις μοτοσυκλέτες με Η… ταξιδιάρα Benelli εφοδιάζεται με κινητήρα 500 κ.εκ. που αποδίδει 48 ίππουςτους τριψήφιους αριθμούς ίππων και τα «ασήκωτα» κιλά, όντας ένα προσιτό και ανάλαφρο Οn-Οff που διψά για περιπέτεια.

Aυτό το νέο adventure μεσαίου κυβισμού δημιουργεί μια νέα υπο-κατηγορία και ήδη έχει δημιουργήσει αίσθηση. Με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 500 κ.εκ., ατσάλινο πλαίσιο (σήμα κατατεθέν Benelli), ψηλή θέση οδήγησης και -προαιρετικά- ακτινωτούς τροχούς (19” μπροστά και 17” πίσω) με ελαστικά διπλής χρήσης, δείχνει έτοιμο να διασχίσει κάθε είδους δρόμους, ασφάλτινους και χωμάτινους. Η απόδοση του υγρόψυκτου κινητήρα με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους 2 ΕΕΚ ανέρχεται στους 48 ίππους, το ρεζερβουάρ χωράει 20 λίτρα για μεγάλη αυτονομία και ξένοιαστη οδήγηση σε δυσπρόσιτα μέρη, ενώ το μεγάλο ρύγχος στο μπροστινό μέρος (που θυμίζει Multistrada) επιτρέπει την αφαίρεση του χαμηλού φτερού για όσους θέλουν να κινηθούν σε λασπώδη εδάφη.

Στο video που ακολουθεί η Benelli μας δείχνει τον βασικό λόγο ύπαρξης του TRK 502, που δεν είναι άλλος από τα ταξίδια!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύστημα πέδησης και μετάδοσης
Στο σύστημα των φρένων χρησιμοποιούνται δαγκάνες Brembo με δύο δίσκους διαμέτρου 320mm μπροστά και έναν 260mm πίσω, καθώς και δικάναλο ABS, ενώ στην ανάρτηση συναντάμε ανάποδο (USD) πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, αμφότερα με δυνατότητα ρυθμίσεων. Στο σύστημα μετάδοσης υπάρχει υδραυλικός συμπλέκτης και κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ η κάλυψη από τον αέρα φαίνεται να έχει επιτευχθεί χάρη στην ψηλή ζελατίνα και τις προστατευτικές χούφτες για τα χέρια. H τιμή του στα 6.500 ευρώ σίγουρα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού, ευελπιστούμε να το οδηγήσουμε σύντομα και να σας ενημερώσουμε σχετικά!

Μάθε παιδί μου… Benelli

Με αφορμή την επανεμφάνιση της ιταλικής εταιρίας στην Ελλάδα, είπαμε να κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή προκειμένου να μάθουν -όσοι δεν ξέρουν- την ιστορία ενός κατασκευαστή… που δεν φτιάχνει όπλα αλλά μοτοσυκλέτες κάθε κυβισμού. Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, τα αδέλφια Ο πόλεμος άλλαξε τα σχέδια της Benelli…Giuseppe, Giovanni, Filippo, Francesco, Domenico και Antonio Benelli έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα και ξεκίνησαν να κατασκευάζουν μοτοσυκλέτες. Ήταν το 1919 συγκεκριμένα, όταν το πρώτο τους δημιούργημα ήταν πλέον γεγονός και αφορούσε σε έναν δίχρονο κινητήρα 75 κ.εκ.

Μια διετία µετά, κατασκευάζει και την πρώτη της µοτοσυκλέτα, τη δίχρονη Velomotore 100. Έκτοτε, η πορεία στο χρόνο απέφερε πολλά μοντέλα αλλά και εμπλοκή με τους αγώνες, όπου παγκόσμιοι τίτλοι συνέβαλαν στην εδραίωση της φίρμας. Ο πόλεμος ανέτρεψε τα σχέδια για εξέλιξη και βρήκε την ιταλική εταιρία να παράγει μοτοσυκλέτες για τον ιταλικό στρατό. Οι αεροπορικοί βομβαρδισμοί των Γερμανών κατέστρεψαν μεγάλο μέρος του εργοστασίου, που το 1945 απασχολούσε 800 άτομα, αλλά τα αδέλφια Benelli δεν πτοήθηκαν και το 1948 ανακοίνωσαν την απόφασή τους να ξεκινήσουν ξανά την παραγωγή μοτοσυκλετών. Το 1972 η εταιρεία εξαγοράστηκε από τον Αργεντινό επιχειρηματία Alejandro De Tomaso, γνωστό από τα super cars που κατασκεύαζε.


Πάρτε μία γεύση από την ιστορία της Benelli…

Άλλο στίγμα
Ο καινούργιος πλέον ιδιοκτήτης έδωσε το δικό του στίγμα, αφού επέκτεινε τη γκάμα μοτοσυκλετών της Benelli παρουσιάζοντας πολυκύλινδρες μοτοσυκλέτες με κινητήρες διαφόρων κυβισμών (ποιος δεν Η παραγωγή των μοτοσυκλετών της Benelli βρίσκεται στην Ιταλία…θυμάται τις εξακύλινδρες 750 και 900 Sei), ενώ δημιούργησε παράλληλα σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Το 1995 η εταιρεία εξαγοράζεται από το γκρουπ Merloni και η Benelli μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των scooter και παράλληλα λανσάρει μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού. Μια δεκαετία μετά οι κινέζοι του Q.J. Group παίρνουν τα ηνία. Μία εταιρεία τεραστίων διαστάσεων µε προσωπικό που φτάνει τους 14.000 εργαζομένους και εγκαταστάσεις παραγωγής στο μέγεθος μιας μικρής πόλης δίνει άλλο αέρα στην ιστορική πλέον Benelli. Οι γραμμές παραγωγής, όλως περιέργως, παρέμειναν -και παραμένουν- στην Ιταλία και στην παραδοσιακή έδρα της εταιρείας, δηλαδή στο Pesaro.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο μοντέλο της Benelli πατήστε ΕΔΩ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης