Του Νίκου Βιτσιλάκη

Από το 2011 αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των power cruiser και όσοι το έχουν οδηγήσει δυσκολεύονται να δώσουν απαντήσεις σε ερωτήματα του τύπου «πώς είναι δυνατόν τόσο βάρος και όγκος να εξανεμίζονται στην οδήγηση;»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Diavel βγήκε στην επιφάνεια σχεδόν αποκλειστικά για την αμερικανική αγορά, όπου και σάρωσε. Δύναμη, εμφάνιση, τρόμος. Αυτές είναι οι λέξεις που το περιγράφουν. Και όταν το οδηγήσεις, συμπληρώνεις μερικές ακόμα, όπως αδρεναλίνη, απόλαυση κι άλλες συναφείς. Για το 2019 το Diavel κινείται στα χνάρια του «τουριστικότερου» XDiavel, αποκτώντας με τη σειρά του τον αυξημένης χωρητικότητας κινητήρα V-2 Testastretta με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού στις βαλβίδες του.

Αυτό μεταφράζεται σε 159Hp και 130Nm ροπής από 1.262 ατμοσφαιρικά κυβικά. Άρα -και σε πρώτη φάση- υλοποιεί τις δεσμεύσεις της εταιρείας για παροχή μιας περισσότερο διασκεδαστικής οδήγησης. Νέο όμως είναι και το ατσάλινο πλαίσιο (πάντα χωροδικτύωμα), όπως και το αλουμινένιο υποπλαίσιο, εμπλουτισμένη η ηλεκτρονική φαρέτρα με ότ,ι φαντάζεστε και ακόμα παραπάνω, η σχεδίαση έχει προχωρήσει ένα βήμα παρακάτω, οπότε δικαιολογημένα μιλάμε για τη 2η γενιά του μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, στάνταρ και S, με αυτήν την τελευταία να διαθέτει επιπρόσθετα ανάρτηση από την Öhlins, αποκλειστικές σφυρήλατες ζάντες, υψηλότερων προδιαγραφών φρένα της Brembo και στάνταρ το σύστημα «Quick Shift up & down Evo», για αλλαγές ταχυτήτων προς πάσα κατεύθυνση χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.

Στάνταρ όμως -σε αμφότερες τις εκδόσεις- είναι και πολλά ακόμα καλούδια, όπως οδηγικά προγράμματα, traction control, Wheelie Control, μονάδα αδρανειακής μέτρησης σε έξι διαφορετικούς άξονες, cornering ABS και πάει λέγοντας. Το νέο Diavel αναμένεται στη χώρα μας τον Απρίλιο και σε τιμή που θα ανακοινωθεί εντός των επομένων ημερών.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης