HD350: Λίγο από Harley, λίγο από Benelli, πολύ από… Qianjiang

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2020, 07:37
HD350: Λίγο από Harley, λίγο από Benelli, πολύ από… Qianjiang

του Νίκου Τσαμάνδουρα

Σαν σε άλλο φαινόμενο της πεταλούδας, μια νέα μικρή μοτοσικλέτα από την Κίνα θα μπορούσε να «σώσει» τη Harley-Davidson από την οικονομική καταστροφή;

Ας πάρουμε όμως την ιστορία από την αρχή. Η Qianjiang είναι μια κινέζικη εταιρεία που κατασκευάζει τις μοτοσικλέτες για λογαριασμό της Benelli. Ξετυλίγοντας το κουβάρι της πληροφορίας, ο Κινέζος κατασκευαστής πρόσφατα κατοχύρωσε μια μοτοσικλέτα ονόματι QJ350, ένα γυμνό μικρό streetfighter που με τη δέουσα αλλαγή λογότυπων μπορεί να αποτελεί το επόμενο μικρό γυμνό της προαναφερθείσας ιταλικής εταιρείας αποτελώντας τη συνέχεια του TNT300 και του 302S.

Και κάπου εδώ έρχεται η είδηση, καθώς η Qianjiang είναι και ο συνεργάτης της Harley-Davidson, ο οποίος θα κατασκευάζει τις μικρού κυβισμού μοτοσικλέτες των Αμερικάνων για τις... ασιατικές (μόνο;) αγορές. Βέβαια, τα πλάνα της εταιρείας από το Milwaukee έκαναν λόγο για 338 κυβικά, ωστόσο και τα 350 δεν απέχουν και τόσο. Ειδικά μετά από μια προσεκτικότερη ματιά στο καπάκι του κινητήρα του QJ350 που λίγο ως πολύ γράφει ξεκάθαρα πάνω του «Harley-Davidson»!

Μη βιάζεστε ωστόσο, αφού λογικά το φερόμενο ως HD350 δεν θα είναι ίδιο με το -κάπως στα γρήγορα και πρόχειρα συναρμολογημένο- τέκνο της κινεζοϊταλικής συμμαχίας που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Το αναμενόμενο αποτέλεσμα θα έχει ένα αρκετά διαφοροποιημένο styling που θα θυμίζει Harley διατηρώντας αυτούσια το πλαίσιο, τα περιφερειακά και φυσικά τον -μάλλον 350άρη δικύλινδρο- κινητήρα με τα διεθνή αδερφάκια του. 

Το σίγουρο είναι πως η μικρή κινέζικη μοτοσικλέτα που δημιουργήθηκε προσπαθεί σχεδιαστικά να γεφυρώσει Αμερική, Ευρώπη και Ασία, ένα έργο καθόλου εύκολο. Όπως εύκολο δεν είναι και για τη Harley-Davidson να δει φως στην άκρη του τούνελ, με τα λεγόμενα του νέου διευθύνοντα συμβούλου της HD, Jochen Zeitz, να κάνουν λόγο για «μείωση της γκάμας των μοντέλων κατά 30%, επικέντρωση στη βελτίωση της ποιότητας και… απόσυρση από αγορές που δεν αποδίδουν όσο θα ήθελε η διοίκηση...».

Αρκετά αντιφατικές δηλώσεις για την προοπτική rebranded μοτοσικλετών από ασιατικά εργοστάσια με αμφίβολες προδιαγραφές που σίγουρα δεν τιμούν το βαρύγδουπο παρελθόν της Harley-Davidson. Ο χρόνος -και συγκεκριμένα ο επόμενος- θα δείξει, καθώς το μικρό Harley αναμένεται για τα μέσα του 2021. Ίδωμεν…

Πηγή: Motorcycle.com
 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2020, 08:46