Honda CB125F MY2021: Τέρας... οικονομίας!

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020, 10:58
Honda CB125F MY2021: Τέρας... οικονομίας!

του Νίκου Τσαμάνδουρα

Η μικρή γυμνή μοτοσικλέτα της Honda ανανεώνεται ριζικά για το 2021, με γνώμονα την προσαρμογή στη σύγχρονη εποχή και κυρίως την οικονομία καυσίμου.

Έχοντας περάσει 5 χρόνια από την πρώτη του εμφάνιση, το CB125F διαδέχθηκε το CBF125. Το βάρος της διαδοχής, «μεγάλο», με τον… πρόγονο να αποδεικνύεται ορόσημο στην οικονομία καυσίμου και την αξιοπιστία του κινητήρα. Πλέον, ήρθε η ώρα της μεγάλης ανανέωσης, με το ολοκαίνουριο CB125F να εντυπωσιάζει από τα αποδυτήρια με τα αριθμητικά δεδομένα του κινητήρα του, ο οποίος βρίθει από τεχνολογίες χαμηλής τριβής, αλλά και συστήματα όπως το enhanced Smart Power (eSP) και το ACG, με τη μίζα να λειτουργεί και ως δυναμό για τη φόρτιση της μπαταρίας. 

Τα παραπάνω μεταφράζονται σαν 27% παραπάνω οικονομία καυσίμου και 7 κιλά λιγότερα για τον αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα των 124 κυβικών που αποδίδει 11 ίππους. H Honda αναφέρει τιμές κατανάλωσης 1,5-2 λίτρα ανά 100χλμ., γεγονός που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων σημαίνει αυτονομία μέχρι και 700χλμ. ανά γέμισμα και όλα αυτά δίχως να λείπει ο μανδύας του Euro5!

Όμως, η αλλαγή είναι, όπως είπαμε, παντού, έτσι νέο είναι και το ατσάλινο πλαίσιο από το οποίο επίσης λείπουν 1,7 κιλά, με τη μοτοσικλέτα να φτάνει με κάποιες ακόμα «διαιτητικές» πινελιές τα -11 κιλά από τον προκάτοχο, με το συνολικό βάρος (πλήρης υγρών) να είναι στα 117 κιλά, 8,7% κάτω από το προηγούμενο μοντέλο.

Στα εξ όψεως, το παρουσιαστικό δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από τα μεγαλύτερα μέλη της γνωστής οικογενείας των CB, αποκτά led πίσω και εμπρός φωτιστικά σώματα, αλλά και ένα ψηφιακό πλέον πολυόργανο. Ένα πολυόργανο το οποίο -μεταξύ άλλων- ενημερώνει τον αναβάτη για το ποια ταχύτητα έχει επιλέξει, πόσα χιλιόμετρα του μένουν μέχρι το βενζινάδικο, αλλά και πόσο οικονομικά οδηγεί, ώστε να αργήσει ακόμα περισσότερο η στιγμή του ανεφοδιασμού.

Στο φινάλε, το CB125F του 2021 αποτελεί μια απόδειξη πως η Honda ασχολείται με την ουσιαστική εξέλιξη των μοτοσικλετών της ακόμα και αν πρόκειται για ένα χαμηλού κυβισμού και καθημερινής χρήσης μοτοσικλετάκι όπως το μικρό CB. Ένα μικρό... τέρας οικονομίας που συνδυαζόμενο με τη γνωστή αξιοπιστία του κινητήρα του υπόσχεται πολλά -μα πάρα πολλά- χιλιόμετρα.
 
 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020, 10:58